Circle Scarf H&M!!!

deze circle scarf was een tijdje geleden op de webshop en hij is er nu niet meer?
weet iemand of hij nog word aangevuld of dat hij er misschien sochtends vroeg is?

http://i6.photobucket.com/albums/y240/EsmeeV/Aankopen/DXL865_74053_07000_08_1819.jpg

Deze alleen dan in het poederbeige/lichtroze

die wou ik ook ;l
die heeft er maar heel even opgestaan
ikheb het mutsje wel maar die sjaal wil ik
ook nog …

dus up :grinning:

geen idee ;o!

;o zo mooii, ik wil die ook :stuck_out_tongue: Uppjee

Miss is die uitverkocht?

Zo toevallig! Ik heb die besteld en vandaag heb ik hem binnengekregen. Hij is uitverkocht, dat was vorig jaar ook zo, hij is echt supersnel wel dus als je hem in de webshop ziet moet je hem gewoon meteen kopen.

DIE HEB IK! Ik was er zooo blij mee! In Den Haag lag die ik denk een maandje geleden gewoon in de winkel, maar dat waren de laatsten geloof ik… Succes met je zoektocht!

Die wil ik ook nog steeds…
Algemeen H&M-topic of ‘ik zoek’-topic?

Ik heb hem ook! :grin: Maar ik weet ook niet of die sjaal nog bijgevuld wordt, aangezien Punkette zegt dat hij snel uitverkocht is. Ik hoop het voor je! Misschien moet je morgen dan eens heel vroeg opstaan (6 uur ofzo), want dan wordt er meestal bijgevuld. (: Succes!

Ik heb die wollen van vorig jaar (Niet die circle scarf maar die gewone), en daar de franjes vanaf gehaald & aan elkaar genaaid x]

o die is leuk!

love it!