Circa Survive maandag 13 september

Voordat jullie denken wat een creep, nee dat ben ik echt gewoon niet!

Here’s the deal.
Ik zag gisteren dat ik 2 kaartjes heb gewonnen voor Circa Survive aanstaande maandag in Amsterdam Melkweg. Omdat Circa Survive toch wel een band is die ik graag wilt zien, wil ik er graag heen.
Maar, niemand van mijn vrienden wilt of kan mee. Dus nu de vraag, is er iemand van hier die mee wilt?
Aanvang is half 8 en de band begint om half 9, ook al weet je dat nooit helemaal zeker van te voren. Ik zelf woon in Alphen aan den Rijn en kan per bus komen naar Amsterdam, alleen is mijn andere probleem dat ik maandag tot half 7 moet werken, want verder niet echt uit moet maken met daar te komen.
De kaartjes en entree is gratis, alleen het er komen dus niet.

Meer informatie vind je hier.
Dus iemand die met mij mee wilt daarheen? Laat het even weten of stuur mij een berichtje.
Ik ga de kaartjes niet verkopen, want ik wil er zelf graag heen en zoek gewoon 1 persoon die met mij mee wilt. Ik vraag er ook geen geld voor, als er iemand met mij mee wilt omdat ik de kaartjes heb gewonnen en er zelf dus ook niks voor heb hoeven te betalen.

nee sorry woon zelf niet echt in de buurt en ken de bent ook niet.

SAAAARR,
Ik kan wel,alleen weet niet of ik mag.
Zal wel even asken.
xx

up voor jou saaaar

haha, leuk :’)
Up.

Ik hou van die band!

GA MEE! :cry: sorry ik wil echt super graag gaan, maar ik vertik het gewoon nog steeds om in mijn eentje naar concerten te gaan. En als iemand anders kan blij maken met dat extra kaartje dat ik heb, dan doe ik dat graag!

Haha oke ik ga mee! Ik stuur je morgen wel even een note, want ik moet nu weg!

Yeah, dank je wel<3

HAHAH wtf hoezo heb ik bent opgeschreven :'D
ik bedoel natuurlijk band
hahaha

veel plezier!

Topic mag worden gesloten. Heb iemand gevonden die mee wilt:)