cinnamon challenge

hoii,
ik wilde vanmiddag met vriendinnen de cinnamon challenge doen en ik wilde weten of daar hele erge gevolgen bij kunnen ontstaan die niet goed voor je gezondheid zijn…
Heeft iemand deze challenge al gedaan en tips voor ons ?
xxx

Ja je kan kaneel koorts krijgen…

Waarom wil je het doen? Ik vind het raar

Ik snap het niet hoe het nou precies zit. Ik bedoel… Je gaat half over je nek, maar verder?

uhm gewoon doen, en heel veel water drinken.
het is niet echt een aanrader want toen ik dat deed met wat andere mensen moest bijna iedereen overgeven.

Ik wil gewoon weten hoe dat is want je ziet iedereen dat doen en ik wil dat wel eens ervaren…

Oh oh… wat de puberteit allemaal wel niet met je doet…

@Matchacha Kun je nou eens een keer ophouden met van die neerbuigende reacties? Ik erger me er echt dood aan, sommige dingen kun je ook voor je houden of ten minste vriendelijker zeggen.

Dus als jou vriendinnen zich in coma zuipen of van een brug springen dan doe jij dat ook?! Dat is echt stom. Je gaat toch niet iets doen wat je overal ziet en dan denken dat het “cool” is om te doen. Ik heb een filmpje gezien en ik Moest gewoon lachen om het feit dat mensen echt stomme dingen doen.
Niet om jou aan te vallen maar waarom wil je het?? Je moet het uitendelijk zelf weten

-Kan iemand me uitleggen wat het is-

Je neemt een hap kaneel en dan moet je hem doorslikken, maar dat kan niet want het is de scherp dus je gaat of keihard hoesten wat pijn gaat doen of over je nek gaan

Ik wist niet wat het was, maar het klinkt echt te dom voor woorden:

“It is inadvisable to perform this stunt, because it can be dangerous and even life-threatening. It may be possible to choke on the cinnamon, or to accidentally inhale it.[3] Furthermore, due to the moderately toxic chemical compound coumarin, which is present in cinnamon, European health agencies have warned against consuming large amounts of cinnamon.”

Coumarin kom ik altijd tegen als bestanddeel in bepaalde bad artikelen.

Je neemt een hap kaneel en dat slik je door.

-

En meteen weer die hartelijke reacties. Kan er ook maar één keer gewoon normaal gereageerd worden zonder dat de TS word afgezeken om iets wat ZIJ wilt doen en alleen om advies vraagt?

Doe het à la glozell zou ik zeggen, http://www.youtube.com/watch?v=Cyk7utV_D2I&feature=youtube_gdata_player

Ipv van een theelepelthe deed zij het nét ietsje anders :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb het een keer gedaan, gewoon voor de lol, idc of het te dom voor woorden is of niet, ik vind dat mensen gewoon zelf mogen bepalen wat ze doen en anderen vinden andere dingen weer te dom voor woorden, maar ik ging ook bijna over mn nek en het was echt erg, maar ook heel grappig omdat iedereen hetzelfde voelt en je lacht je echt dood ondertussen. tenminste, dit had ik. maar voor zover ik weet krijg je er geen rare dingen van, ik had iig nergens last van.

Ja haha die had ik een tijd terug gezien. Heb gehuild van het lachen haha

Ik denk dat het geen kwaad kan om het te proberen, mijn broer probeerde het en hij had er geen problemen mee. Als je gewoon veel water bij je hebt is het niet gevaarlijk ofzo. Het ergste is dat je een beetje moet hoesten ofzo denk ik. Ik wil het ook eens proberen! Succes

Don’t get me wrong, ik houd van kaneel, kan er nooit genoeg van krijgen, maar dat er een mogelijkheid is dat je in het ziekenhuis kan belanden door een lepel vol ervan naar binnen te werken dan vind ik wel te dom voor woorden ja.

Ik krijg al een droge mond van kaneelstokken eten, laat staan hoe dit zal zijn :’)

HAHAHAHA.

Maar ik zou het nooit doen, zie het nut er niet zo van in :’)