Cijfers vertellen

Hey girls

ik kon geen topic vinden waar in dit is gemeld is er wel een topic van wil je dan zo vriendelijk zijn om een linkje te plaatsen?

Oke, dus, Sinds ik 3 weken geleden naar Bulgarije ben geweest gaat het heel slecht met mijn cijfers op school. Ik weet niet wat ik heb maar opeens haal ik overal een onvoldoende voor… Nu hadden mijn ouders gezegd afgelopen weekend dat het bij de eerst volgende onvoldoende een week niet naar jazz moet… Nu heb ik dus echt heel goed geleerd, ik kende echt alles. Maar ik heb nu dus een 5… en een week niet dansen kan ik echt niet aan ik zweer je. Heeft iemand een idee om het op een manier te vertellen waardoor ik hun gedachten over jazz kan ombrengen… Want ze worden best wel boos… en ze komen er toch wel achter omdat onze school de app magister gebruikt (oh zo handig""" not) je ouders zien echt alles van wat er gebeurt, niet op school? te laat? cijfers? mijn ouders weten het wel :frowning_face:

Iemand suggesties? Ze worden juist bozer als ik het verzwijg dus het moet niet lang wachten… Zelf dacht ik aan een brief… goed idee?

xx
Esmee

Gewoon je straf accepteren en niet tegen in gaan. Zo’n ramp is het niet.

Gewoon vertellen dat je echt heel hard hebt geleerd en echt je best hebt gedaan. Meer kun je niet doen en als je nog steeds niet naar dansles mag, moet je daar gewoon vrede mee hebben.
Je ouders hebben alleen maar het beste met je voor en willen gewoon graag dat je het goed doet op school. Die ene week overleef je echt wel hoor zonder dansen.

Vertel het ze gewoon. En één weekje geen jazz is toch niet zo erg?
En misschien iets doen aan je manier van leren?

Gewoon vertellen dat je echt heel hard je best hebt gedaan. Dat is ook zo toch, dus dan kun je dat gewoon heel overtuigend brengen.

Oprecht en eerlijk vertellen dat je hard geleerd had (je kan misschien je aantekeningen laten zien die je gemaakt hebt?) en dat je niet meer kan doen dan je best.

Precies wat de anderen zeggen. En misschien handig voor de volgende keer om je ouders je te laten overhoren?

Dit, echt het is MAAR een week. Vliegt zo voorbij

Eerlijk vertellen lijkt me inderdaad. Misschien kan je ook vertellen dat je niet goed weet waar het mis gaat en dat je echt heel erg je best doet? Ik zou het wel jammer voor je vinden als je niet mag dans, een beetje afleiding kan juist heel prettig zijn. Gelukkig is het maar voor een weekje, succes!