Cijfers T_T

Cijfers… Hmm, ik zit in een klasje waarin ze alleen maar 10en willen halen. Terwijl ik met een 5.5 al super blij ben. Omdat het tóch een voldoende is :grinning:

Maarja.
Wat is jouw hoogste cijfer en laagste cijfer wat je in dit schooljaar gehaald hebt? Zeg er ook even bij voor welk vak. Dan kan ik even kijken of ik nou echt zo slecht ben, of dat iedereen wel eens een onvoldoende haalt. (Waarschijnlijk wel. xd)

Mijn cijfers:
hoogste: 9 (voor l.o.)
laagste: 5 (voor engels)

Hoogste: 8,3 (Filosofie)
Laagste: 4,5 (Economie)

Aaaah, wij hebben ook Filosofie. Alleen geen cijfers :wink: En Economie heb ik nog niet.

Hoogste en laagste van t jaar tot nu toe:
Een 10 voor wiskunde. Daar voelde ik me echt goed. Haal nooit hoger dan een 6.5 voor wi.
Een 4.1 voor m&o.

Maar in mn pw week;
7 voor geschiedenis.
4.1 voor m&o

Wij hebben alleen cijfers voor se’s, filosofie had ik een kut gevoel over maar heb het hoogste cijfer van de klas (:
Economie heb ik weer gekozen, die man stelt die vragen zo moeilijk.

10 2x voor frans en 1x voor scheikunde (van die kleine schriftelijke overhoringen)
4,7 voor Duits

9,0 geschiedenis
6,3 Ak

:roll_eyes:

Ik heb nog nooit een 10 gehaald (A)
En idd, wiskunde is een ***** vak. Ik had een 7. En Aardrijkskunde sta ik een 6 voor. :grinning: Ik heb een beetje afgekeken en wat voorgezegd. Terwijl ik het zelf niet eens goed had (A)

waaaaah, alleen maar voldoendes :slightly_smiling_face: ik had alleen op de basisschool goede cijfers.
mn hoogste: 10 (had ik er 5 van op mn rapport)
laagste: 7.5

whaha. ik was toen echt een nerd. en dan had ik nog niet eens geleerd. als ik leerde had ik misschien aalleen maar 10en :stuck_out_tongue:

10 voor wiskunde en economie
1 voor engels <_<

hoogste:10 (engels, nederlands)
laagste: 5,3 (geschiedenis)

hoogste: 10 voor Aardrijkskunde
Laagste: 4.3 voor Nederlands

Waha, zon kind was ik ook in de brugklas, met me 2 onvoldoendes in het hele jaar xD

[B

8,8 voor gs
3,3 voor nlt

ik hat in de eerste geen onvoldoendes toen en stond een 9 gemiddelt toen ben ik havo gegaan zit nu in 3 havo en mijn laagtse cijfer nu is 4.7 en hoogste den ik een 9.4

6,4 wiskunde
9,5 filosofie

is toch juist chill voor die persoon 1,5 jaar tijd geen onvoldoende x’)
ik heb twee jaar geen onvoldoende gehaald mja toen deed ik TL…
nu ben ik havo gaan doen, en ik denk dat ik me eerste onvoldoende zal gaan krijgen >_< en dat voelt best wel kut x’)

k vindt t ook knap van ze, alleen dat ze dan sad worden van een 6, en dan heb ik een 5 ofzo, daar kan ik gewoon echt niet tegen

Hoogste:
8,9 - Engels toets.

Laagste:
5.3 - Wiskunde toets.