cijferlijst laten onderteken door ouders?

shitshitshit! ik sta iets van vijf vakken onvoldoende en nu moet ik mijn cijferlijst laten ondertekenen door mijn ouders…
alleen mijn ouders zijnnogal opvliegend, vooral mijn vader…
en ik wil ze ook niet graag teleurstellen.
ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken!

enweet iemand btw of je al met kerst een niveau terug kunt gaan als je bij het tussenrapport 5 onvoldoendes hebt?

!

bij ons op school doen ze het niet zo moeilijk als je dat niet in leverd , wij krijgen een kopie van ons rapport moet een van je ouders je hanttekening op zetten en daarna in leveren maar als je het niet doet zeuren ze er ook niet over. Maar ik ze komen vroeg op laat toch wel achter je cijfers … ouderavond , je mentor kan naar huis bellen met slechte cijfers en dan zijn ze mischien nog bozer omdat je het niet gezegd heb.

Heb je je cijfers dan niet verteld? Dat is niet zo slim, zo kunnen ze niets verwachten en gaan ze er waarschijnlijk vanuit dat het goed is. Tja, dan zou ik ook bozer zijn.

ik snap je ;o is niet zo best… ik legde het altijd maar op tafel ergens neer en pakte me vader m zelf wel en dan rende ik gewoon naar boven XD

aargh, ik heb geen zin in een kutweekend…

Okee, je hebt dus blijkbaar je best niet zo gedaan voor school, of je vindt het gewoon rete moeilijk.
Kortom, het wordt tijd voor een opbiecht moment bij je ouders.
Vertel hen eerlijk dat de start je tegen is gevallen en dat er gewerkt moet worden naar een betere lijst in de volgende periode.
Zij ondertekenen jouw cijferlijst en werk aan je cijfers.
School is gewoon hard werken, wen er maar aan!

:frowning_face:

helpme!

Gewoon laten ondertekenen. Ze blijven echt niet voor eeuwig boos. En onvoldoendes komen er niet vanzelf, misschien is het ook wel tijd om met je ouders te praten.

ja je hebt gelijk, maar ik kan me gewoon niet concentreren op alles.

UP!

slotje ik heb het verteld. Nouja, ze vroeger hoe het met school ging en toen begon ik half te huilen en heb ik het maar verteld.

Goed dat je het toch verteld hebt,
lucht ook heel erg op hoor!