Cijfer geven topic!

Drop hier je foto, en dan kunnen we je een cijfer geven van 6 tot 10. We geven elkaar een onvoldoendes want niemand is lelijk! Iedereen is mooi op zijn eigen manier :slightly_smiling_face:

Drop dan ook je eigen foto…

Huh maar waarom verwacht je dan wel dat andere mensen hun foto posten? En volgens mij gaat dit dadelijk net weer zo uit de hand lopen als dat “Ben ik knap?” topic. :’)

Hmm oké, ik begrijp je.

Als ik een 6 zou krijgen zou ik me dan diep beledigt voelen :’).

Ja laten we elkaar gaan beoordelen op uiterlijk, fat goed idee!

Ohja, ik ben een lelijkerd daarom zeg ik zoiets.

Geen onvoldoendes nee maar als eentje een 10 krijgt en de andere een 6…

Dit topic gaat niet werken.
Niemand wilt zo beoordeeld worden, hetzelfde als dat topic waarin dat meisje vraagt of ze knap is, je krijgt toch weer discussies etc

waar slaat dit topic op dan? alsof mensen blij zijn met een 6 als dat het laagste is wat je kan krijgen

Ja inderdaad, lelijkerds moeten maar gewoon niet reageren!!!1!!!11

Ohja klopt natuurlijk…
Lelijkerds blijf maar weg! Alleen knapperds mogen reageren.

hahaha heel volwassen. Ik zeg alleen maar dat als jij zelf al geen foto wil plaatsen van jezelf… Dat je niet van anderen hoeft te verwachten dat zij die wel gaan plaatsen zodat jij ze kan gaan beoordelen of ze mooi zijn of niet. OMGGG?!!1!11 :’)

Ik vind het een beetje slecht dat je iemand een cijfer gaat geven op het uiterlijk. Het is iets waar je toch niks aan kan veranderen en mensen kunnen hier erg onzeker door worden en zich gaan vergelijken met anderen in dit topic.

Er is hier op Girlscene een topic genaamd ‘Complimenteer je voorganger’, wat een beetje hetzelfde idee heeft. Alleen vind ik dat topic veel beter.

Laten we een uit de hand gelopen situatie als het ‘ben ik KNAP’ topic voorkomen en dit topic maar meteen dichtgooien. Ik denk niet dat het nodig is om elkaar een cijfer te geven en als je toch je foto kwijt wilt, plaats hem dan in het ‘Mooiste foto #4’ topic :slightly_smiling_face: Of zoals Telephonic zegt het ‘Complimenteer je voorganger’ topic.