Cijfer geven over t uiterlijk!

Haaalllooo!
Je stuurt een foto van wat je vandaag aan hebt of je beschrijft het.
De persoon daarna moet daarvoor een cijfer geven.

Ik zal het even voordoen met onbekende namen!

Lisa: 9 - Sweatershirt met een skinny jeans en met zwarte vans. Het t-shirt is licht blauw en de jeans is licht spijkerstof. Ik heb ook een snor ketting om.
Anna: 8,3 - Een zwarte adidas trainingsboek met een t-shirt waarop staat I LOVE YOU and i hate you. In het geel. Met rode all-stars.

ENZ.

Succes ! :grinning:

Ik begin wel:
------------------------------------------------------------------------------------------------

Een donker roze broek met laarsjes met bont. Een zwart hempje met een zwarte wollen truin erover. Met een brillen ketting. En een haarband in.

Doe die brillenketting af en die haarband ook, 6

Een donkere jeans met wat lichtere stukken, een roze shirtje met een spijkerblousje en vans.

9,
Zwarte blazer met studs, daaronder rood bordeaux kleurig hemdje, grijze jeans en all stars.

8,5

Roze hempje met wit kraagje met soort kraalpareldingen erop. Daarover een grijs lang vest, een zwart rokje en een zwarte legging en laarsjes met studs

oohh leuk! 8!

een donkere jeans met lichtere stukken, een roze top, spijkerblousje en vans.

Klinkt leeeeuk! :slightly_smiling_face: 8,5!

Zwarte broek met een witte licht doorschijnende blouse met gouden studs op het kraagje, daaronder mijn korte laarsjes met de amerikaanse vlag erop.

Leuk! 8, vind de amerikaanse vlag een beetje overrated en neit zo dol op gouden studs. maar voor de rest vind ik het niet lelijk!

ik heb zwarte skinny jeans aan, met zwart/witte nikes. Een wit/grijs baseball shirt met mn nerd bril (ja op sterkte haha.) En rood haar, want dat vind ik wel het klapstuk van mn outfit ^^

even spelbreken, maar de titel mag niet in hoofdletters

Veranderd :slightly_smiling_face: Ik doe even mijn pyama kleding haha! Andere al gehad.

• Donker paarse broek
  • Zwart hempje
  • Knal roze bed sokken
  • Vlecht in

Simpel maar schattig, 8 :slightly_smiling_face:

Ik had vandaag aan;
donkerblauwe skinnyjeans
roze hempje
witte blouse met zilvere studs op de kraag
simpele zwarte enkellaarsjes met redelijk hoge hak
gouden “dangly” armbanden
en m’n haar was alleen stijl gefohnt.

Klinkt wel leuk! 8

Ik had vandaag een sweater met blauwe letters erop, jeans en grijze vans aan

9 < WIl je foto sturen?

; Zwarte broek, Zwart hempje, Met een roze vestje met kant op de achteracht. Mijn haar los en zwarte sokken en laarsjes met studs.

Klinkt ook wel leuk! 8

Ik had vandaag witte all stars, bordeaux broek, kanten shirtje met tekst en zo’n mouwloos spijker gilet.

9!

Ik had vandaag een donkere broek aan, een loshangend mouwloos grijs hemdje met daarover een dun zwart vestje. Grijze Allstars, los knotje in en een lange ketting met een vogel eraan.

8! erg leuk!

zwarte skinny jeans, grijs losvallend gemeleerd shirtje, denimblauw spijkerjasje en zwarte vans. Haar los, het is stijl van mezelf, en voor de rest geen sieraden.

leuk! 7

een langemouw blousje met een studded giletje eroverheen, een zwarte broek en zwarte vans.

Leuk! een 8,5

Dit jurkje: http://www.hm.com/nl/product/09358?article=09358-B met een panty eronder en lage beige schoenen

-

7.5!

zwart hemdje (in de broek) , oversized vest (camel) , acid washed highwaisted jeans en zwarte bikerboots tot de enkel, verder nog een camel kleurige tas. Had niet heel veel zin om me vandaag prachtig aan te kleden haha.