Hoi Allemaal!
Ik heb een vraagje
Wie van jullie gaat het aankomend schooljaar naar het CIBAP vakcollege in Zwolle??
Ik heb mijn intake al gehad en ik vroeg me af of er hier ook iemand is die de intake al heeft gehad en die ook zenuwachtig zit te wachten op de post met goed of slecht nieuws.
ik heb vrijdag mijn intake en ben best wel zenuwachtig :s wat moest jij allemaal doen?
Ik ben al aangenomen, dus ga ook heen!
Yaay ik ben aangenomen
Ik heb op het Cibap gezeten! Heb de opleiding Reclame & Multimedia gedaan, onwijs leuke school en echt geweldige vriendinnen gemaakt waar k nu nogsteeds bevriend mee ben!
Weet je al of je bent aangenomen?
Ik ben ook aangenomen! Joeehoee! wist ik trouwens 18 maart al maar was helemaal vergeten dat ik hier een forum over had gestart hahaha
Ja ik ben aangenomen! En leuk!! Met de intake zelf had ik ook al leuke mensen ontmoet, zou echt heel leuk zijn als zij dan ook zijn aangenomen.
Nu alleen nog de examens op mijn huidige school halen!
#Spannend
Gefeliciteerd! En heel veel plezier! Laat me weten welke opleiding je gaat doen en welke leraren je hebt, lijkt me leuk om te horen of je dezelfde hebt als mij haha!
Ik heb de 29e intake, vind het vreselijk spannend allemaal omdat ik ook nog lichtelijk last heb van me paniekstoornis waardoor ik het openbaar vervoer ook nog eens eng vind! :S Ik wil de opleiding onwerp en ruimte gaan doen…iemand die ook nog op het laatste moment intake gaat doen? Enne, diegene die het al hebben gehad…wat was jullie opdracht?
Ik ga ook naar het cibab c:
@xKOEKIE ik moest iets maken met het thema herhaling en er moest ook 3D inzitten volgens mij.
@Thisisalina @itsbutzzcutseason @Joaney Welke opleiding gaan jullie doen?
oke, wij hadden het thema water, moest idd ook 3D in zitten en iets grafisch en evt nog typografie. Ook de woordspin moest creatief gemaakt worden,daar 2 dingen van omcirkelen en dat schetsen en uitvoeren,daarna nog een motivatie brief met wat je schetsen en ontwerp voor moesten stellen etc. Welke opleiding wou je doen dan?
Het is eerst natuurlijk een fase met alle opleidingen, het zou dus zo kunnen zijn dat ik bij jou bijvoorbeeld in de klas kom. Maaar ik had me ingeschreven voor de opleiding Ruimtelijk vormgeving!
Een beetje late reactie oeps… maar ik heb me opgegeven voor ruimtelijk vormgeving.
Ik zit op dit moment in het 2e jaar van het Cibap
Hebben jullie al post ontvangen over wanneer je moet beginnen of wat dan ook? Ik heb namelijk nog niks en begin me toch een beetje zorgen te maken
-
in de brief waarin stond dat ik was aangenomen staat dat die informatie half juli komt!
Het nieuwe schooljaar begint op 17 augustus. waarschijnlijk heb je dan eerst 2 of 3 dagen activiteiten in de stad en begint die week erna het echte schooljaar.
Gelukkig zit ik dan in het examenjaar. :’)
Ik heb de brief gekregen en nu heb ik er nog meer zin in whoeee