Chronisch zieke vriendin opvrolijken

Helloo (:

Een vriendin van me heeft chronische hoofdpijn en ligt in het ziekenhuis. Elke dag heeft ze wel aanvallen van haar hoofdpijn… Ik wil haar graag opvrolijken, ik heb al wat bedacht o.a.:

• Kussensloop met foto van haar fav muziekgroep erop.
  • Overlevingspakket voor bijvoorbeeld 2 week, dat ze elke dag een cadeautje moet openmaken/opdracht moet doen.
  • Cd/film/boek/tijdschrift.
  • Spel/puzzel/puzzelboek.
  • Bon voor online shopping.
  • Ontspannende dingen (maskertje, massagedingen etc.).
  • Mandje met leuke kleine cadeautjes (van Action ofzo).
  • Knutselspulletjes

Heeft iemand nog wat ideeën wat voor opdrachten ik bij dat overlevingspakket kan doen? (Zoals; Maak een foto van de knapste dokter, zorg ervoor dat je een extra toetje krijgt, maak 10 mensen aan het lachen)

En hebben jullie nog andere ideeën om haar op te vrolijken?

Xoo

Wat een leuke ideeën heb je! Daar zal je haar zeker mee op vrolijken! Ik heb verder niet echt ideeën voor je opdrachten. Succes!
Zie dit maar als een upje.

(: ik hoop het ! Dankjewell

Wat lief van je! Ik moet zeggen dat ik 's avonds altijd vrij inspiratieloos ben, maar als me wat te binnen schiet dan hoor je het ;-).

Hahah, alvast bedankt ;p

Iemand een idee ?

Misschien kan je ook een cd met rustgevende muziek kopen/ branden voor bij de ontspannende dingen. En ze hebben nu bij de expo ook een faillissementsuitverkoop met 50% korting op alles. Misschien dat je daar nog iets geks kan scoren?

Dankjewel ! (:

Ah super, dankje !!

Wow! Superleuke ideeen, dankje!

Ik heb zo geen idee, maar ik vind het al superlief van je dat je dat doet. Ik weet zeker dat jouw vriendin erg blij zal zijn met alles wat je voor haar doet. Het is fijn voor haar dat ze weet dat jij voor haar klaar staat.

Wat een ontzettend leuk idee zeg!

ahw dankjewel (:

(: