Hallo lieve mensen,
Pff … Waar moet ik beginnen?
In 2010 in de zomer was ik flink moe, ik wist niet waardoor het kwam en ik sliep daarom veel. Ook toen we gewoon bij het zwembad lagen viel ik zomaar in slaap, en werd ik pas eind van de middag weer wakker. Toen school in september weer begon ben ik naar de 2e van vmbo T gegaan op een nieuwe locatie. Ik kreeg een super leuke klas en leerde veel mensen kennen. Helaas was ik veel afwezig van school omdat ik ziek thuis zat. Na zo’n 8 miljoen keer bij de huisarts zijn langsgeweest moest ik door naar de kinderarts in het ziekenhuis. Die had mij doorverwezen naar De Hoogstraat, dat is een revalidatiecentrum in Utrecht. Ik moest daar op gesprek komen en kreeg te horen dat ik CVS/ME heb, en dat ik kon komen revalideren. Ik heb daar 3 maanden intern gezeten en 3 maanden in dagbehandeling. Toen mijn ontslag was, in september 2011, wilden ze eigenlijk niet dat ik al weg ging, aangezien het niet goed ging. Maar ze hadden besloten mij toch te laten gaan en dat ik in november nog een paar gesprekken zou hebben. Na die gesprekken ging het top ! Ik was voor 2 maanden in een speciale klas geplaatst op school, waar maar 3 leerlingen zaten, zodat ik me goed kon concentreren op mn inhaalwerk. Daarna kon ik gewoon weer doorstromen, en ik zit nu in de 4e (examenjaar). Helaas heb ik sinds september een flinke terugval en veel stress aan mijn hoofd omdat ik gewoon mijn examen wil halen. Ik ben thuis nu zelf bezig met schoolwerk, en een vast schema zodat het weer beter wordt met mijn terugval. Maaaaar, vandaag heb ik gewoon even een ***dag. De opleiding die ik ga doen wordt waarschijnlijk te zwaar, terwijl ik écht dit werk later wil doen, oftewel, ik baal hard…
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit herkennen en er over kunnen praten !
x