Chrome zegt: Naamloos, bij intypen website en staat op grijs

De titel zegt het al

Ik heb al van alles geprobeerd, ik werk dus nu met Internet Explorer en het lukt me echt niet, ik scroll uren voor ik de website vind wat ik moet hebben

Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb al alles ingetypt maar dan krijg ik Engelse sites met allerlei mediataal, is er iemand die dit mij in gewoon en (redelijk) duidelijk Nederlands kan uitleggen?

Ligt het aan de zoekbalk? Anders even opnieuw installeren?

^

Weet ik niet eigenlijk, Chrome staat gewoon volledig op grijs en als ik iets bovenin probeer in te typen, blijft ie grijs en zegt ie naamloos

Weet je hoe ik hem er volledig van af gooi?

Bij programma’s en onderdelen bij configuratiescherm?

Als je Windows 10 hebt kun je ook gewoon rechtsklikken op Chrome in je startmenu en dan deinstalleren. Misschien dat een nieuwe/fresh install helpt.

Vind het wel een eigenaardig probleem en heb er nog nooit eerder van gehoord. Zou eigenlijk wel een screenshot willen zien :stuck_out_tongue:

Yeey! Hij doet het weer!

Ik was met internet aan het kloten toen er een enorme foutcode op mijn computer kwam, hij ging hélemaal opnieuw opstarten en nu doet ie het!

Ik weet alleen écht niet wat er mis ging :face_with_raised_eyebrow: :expressionless:

Dankjewel voor de reacties! Ik heb geen WIndows 10 nee, ik kan er echt niet aan wennen