Hoi hoi,
Ik wist niet onder welk topic dit moest dus heb hem hier even onder geplaatst.
Ik heb een probleempje met mijn Google Chrome. Google Chrome opende eerst de hele tijd reclames ondanks mn adblocker. Dus heb ik Chrome verwijderd via configuratie scherm, en opnieuw gedownload via explorer. Alleen nu start hij dus niet op… weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mn pc is gescand op virussen etc. Via norton en adwcleaner dus dat kan het probleem niet zijn.
Pc al opnieuw opgestart? Als dat niet helpt dan kun je misschien ccleaner even proberen. Misschien is er iets achtergebleven bij het verwijderen.
Hij doet het, maar heb nogsteeds die reclames…
Misschien adblock opnieuw installeren? Anders even anti-malwarebytes proberen. Doet hij het nog steeds dan ligt het misschien aan de websites die je bezoekt. Ik heb ook wel eens op sommige websites dat als ik op de pagina druk dat hij dan ook een pop-up wil openen maar ik heb nu uitgezet dat hij flash standaard afspeelt dus dan krijg ik nu meestal alleen een scherm of ik flash wil toestaan ja of nee.
Nou hij opende al rare pagina’s bij girlscene maar ook bij examenblad haha. Maar heb Malwarebytes gedownload en adblock opnieuw geinstalleerd, en nu is het probleem als het goed is verholpen. Dankjewel!
Slotje?
Graag gedaan! Fijn dat 'ie weer normaal doet!