Chrome op Windows 8

Ik weet even niet waar precies ik dit topic moet plaatsen, maar ik loop nu tegen een probleem aan en ik erger mij er dood aan…

Ik heb Windows 8 op mijn computer, en dan heb je op de startpagina allemaal van die tegeltjes enzo… Verder gebruik ik die amper, maar zo net was ik bezig op internet (Ik gebruikt Google Chrome) En ineens switchte Chrome weg van het bureaublad en opende het zichzelf in zo’n tegel… En ik heb geen idee hoe ik dit weer ongedaan kan maken.
Het is verschrikkelijk irritant want nu moet ik de hele tijd van het bureaublad naar Chrome, en als ik muziek aan heb op YouTube, en wil verder gaan met school op Word, gaat die muziek uit.

Dus, kan iemand mij helpen met Google Chrome terug zetten op het bureaublad? :slightly_smiling_face:

Gewoon naar het bureaublad slepen?

Ik heb ook windows 8 en gebruik eigenlijk nooit chrome haha (:

Maar misschien helpt het als je met je rechtermuisknop op het tegeltje van chrome klikt. Dan komt er onderin een bal en dan vastmaken aan taakbalk als het goed is.
Hoop dat het werkt! (:

Dan wordt ie alsnog weer apart geopend …

https://support.google.com/chrome/answer/2762879?hl=nl

Je moet rechtsboven bij dat instellingen knopje klikken op ‘chrome openen op het bureaublad’

als je bijv. firefox instelt als standaard browser, maar gewoon chrome gebruikt, opent die chrome wel normaal! dus dan kan je je muziek enz ook gewoon aan blijven :slightly_smiling_face: