Chrome crashes

Ik heb tegenwoordig er erg vaak last van dat chrome crashed zonder enige reden. Chrome zelf zegt dan ook niet dat er iets is vastgelopen of dat hij is gecrashed. Sites laden gewoon niet meer en geladen sites doen het niet. Ik kan niet scrollen en bij het klikken op een ander tabblad blijft de originele pagina staan ipv de pagina die hoort bij het tabblad.
Dit gebeurd trouwens niet bij specifieke sites en de laatste tijd steeds vaker.
Ik heb er ook geen last van bij andere browsers zoals opera. Ik wilde al overstappen op opera, maar die doet niet aan bookmarks en die kan ik ook niet importeren dus ik blijf liever bij chrome.

Heeft iemand dit ook en heeft iemand een oplossing?

Heb je de laatste tijd misschien een plug-in of extention gedownload (of geupdate) die steeds vastloopt? Dit heb ik namelijk een keer gehad. Aangezien ik die plug-in eigenlijk niet nodig had heb ik hem verwijderd.
Als dat het niet is, weet ik het verder ook niet! Chrome werkt bij mij verder altijd prima. :’]

Ik heb eigelijk alleen maar hele standaard plugins. Ik kan het wel even testen. Voor de zekerheid gooi ik er ook maar een herinstall tegen aan.
Bedankt iig!

Upperdepup. Na een herinstall doet hij namelijk nog weird.

Derp

Up

Weet niet wat voor computer je hebt maar zorgen dat de updates van je computer zelf up to date zijn wil wel eens helpen.

Ook kun je het beste zorgen dat je álle bestanden van chrome verwijderd, voor de mac heb je daar appcleaner voor, voor je hem weer opnieuw installeert.