Christmas 2012

Over twee maanden is het kerst en dan trek je meestal wel iets speciaals aan. Denken jullie hier al aan? En zo ja aan wat voor ideeën denken jullie? Jurkje/rok/broek/ iets glitter etc…

Hier ben ik echt nog niet mee bezig. Eerst moeten mijn verjaardag en sinterklaas nog komen :grinning:

Aangezien ik dan in Disney rondloop, hartje winter, ga ik geen jurkje of iets dergelijks aantrekken. Gewoon kleding die ik normaal ook draag. Enkel s avonds als we daar uit eten gaan trek ik een zwart jurkje met pailletten aan.

Mijn gedachten zijn eerder bij de post-christmas sales.

Same <3

Ik luister het hele jaar door kerstmuziek (puur omdat het zo gezellig is) dus je kunt wel zeggen dat ik het hele jaar door aan kerst denk. :'D
Van de ene kant heb ik wel zin in kerst dit jaar, maar van de andere kant wil ik de kerst dit jaar het liefste overslaan

O en wat ik aantrek, nog geeen idee. Waarschijnlijk een leuk jurkje wat ik nog in mn kast heb hangen haha

Ik heb met kerst eigenlijk m´n gewone kleren aan, maar wij vieren het ook niet echt. We versieren het huis wel, maar verder gebeurt er niet echt iets ofzo…

haha ja en de kerstmaaltijd jammie

Ik heb echt zin in kerst! Gezelliggg. :santa:

Hakken hakken hakken. Het is voor mij weer een excuus om een goede high heel an te schaffen :’)

Ik ben hier serieus nu al druk overna aan het denken, haha. Echt te erg!

Maar ik denk dat ik gewoon zoals elk jaar een jurkje aantrek met onwijs hoge palen eronder :slightly_smiling_face:

Ik vind het ook heerlijk om me op te doffen voor kerst!
Ik heb nog een paar hoge pumps van de primark staan, die heb ik nog niet kunnen dragen dus die wil ik dan graag aan doen :slightly_smiling_face:. De pumps zijn groen/blauwig van kleur, dus wellicht een jurkje met zulke tinten of anders in het zwart en dan kleurige assessoires.

wij vieren thuis geen kerst :frowning_face:
nouh, we hebben wel een kerstboom meestal en we hangen lampjes in de bomen en we eten extra lekker, maar voorderest houden we nooit een feestje ofzo, dus ook geen kleding mogelijkheden…

op school hebben we dat ook echt nooit, echt ontzettend jammer!

Same.

Tegen die tijd (een week van tevoren of een paar dagen) koop ik altijd nieuwe kleren :slightly_smiling_face: Goede reden om kleding te kopen…
Maar dan moet ik wel weer werken…

Sinds wanneer moet je een feestje vieren om jezelf mooi op te mogen tutten?
Dat kun je thuis ook doen, ook al blijf je op de bank hangen.

^Maar dan is het zo nutteloos haha, het is toch veel leuker om je op te tutten wanneer je naar iets toe gaat ofzo of dat je een feestje hebt dan dat je thuis blijft. Dat heb ik dan wel altijd ;p Maar ik trek meestal wel even iets leuks aan voor het idee maar ik zou niet iets nieuws kopen speciaal voor kerst als ik toch alleen maar thuis ben.

Ik had echt het perfecte jurkje gezien bij Forever 21. Hij was echt prachtig maar veeel te kort, ik moest er absoluut niet in bukken. Niet gekocht dus, maar het doet pijn haha.

Ik sla de kerst over, ik denk nu al aan zomer 2013. Nog erger.