Christine le duc

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus deed ik het maar hier in een nieuw topic.

Ik wilde iets voor mijn vriend en mij bestellen bij Christine le duc. Nu wilde ik niet dat mijn ouders hierachter komen, want straks gaan ze rare dingen denken, en dat vind ik best awkward. Ik weet dat ze de webshop niet op het pakketje zetten, maar het zou mij niks verbazen als mijn moeder dit zou openmaken.

Op de site stond dat ik een alternatief adres op kon geven waar het dan naar verstuurd kon worden. Is het mogelijk om het adres op te geven van de dichtsbijzijnde primera zodat ik hem daar afhaal? Want straks kan dit niet, en krijgen zij inene een pakketje die niet voor hun bedoelt is.

Misschien weet iemand van jullie dit!

Waarom laat je het pakketje niet naar je vriend zijn adres sturen? Ik neem aan dat als je zegt dat het een verassing voor hem is en hij het niet mag openen dat hij dit ook niet doet.

Mijn vriend is deze week op vakantie, dus hij is niet thuis, daarom wil ik nog deze week bestellen zodat ik het kan geven als die terug is. Dus leveren naar zijn adres is helaas niet mogelijk.

Staat toch meestal op de site dat je het bij een winkel als de Primera kan laten bezorgen? Als dat er niet bij staat weet ik niet of het kan, ik laat Christine altijd gewoon thuis bezorgen dus heb er eigenlijk nog nooit op gelet of je dat kan doen…

Iemand?

is er geen christine le duc winkel bij je in de buurt?

In Heerlen zit er een, maar het aanbod lijkt veel op de lingerie afdeling van de Hema.

Als ik jou was zou ik gewoon even langs de Primera gaan, en het zowel vragen als aangeven. Misschien zullen ze zeggen dat het niet mogelijk is maar misschien kunnen ze het inderdaad wel voor je ontvangen. En anders zou ik het naar een vriendin ofzo laten sturen! Of zo bestellen, dat hij aankomt als je ouders niet thuis zijn.

Kan je het niet op een punt afhalen? Een kiala punt ofzo?

Zou je het niet kunnen op halen bij een Christine Le Duc winkel? Of dat je langs gaat en via de winkel besteld en later ophaalt?

Ik heb slechte ervaringen met die website. 40 euro door de wc gespoeld omdat ze zo’n slechte service hebben met ruilen en retourneren. En ik vind veel wat je daar koopt ook van slechte kwaliteit.

Vraag of je moeder je pakketjes niet wil openmaken? Dat vind ik behoorlijk onbeschoft.

Naar het huis van een vriendin sturen?

edit: wel haar laten weten natuurlijk haha. :grinning_face_with_smiling_eyes: