Christina Grimmie!! <3

Voor alle fans van Christina Grimmie :slightly_smiling_face:
Ik dacht, er is nog geen topic van haar dus why not?

Christina Victoria Grimmie is geboren op 12 maart 1994 in Marlton, New Jersey. Ze begon met zingen toen ze 4 jaar oud was en begon met piano spelen toen ze 10 jaar oud was. Haar vader ontdekte haar talent toen ze 6 jaar oud was.

https://si0.twimg.com/profile_images/3526593314/4457c5f1f69004cc2561980039bc6136.jpeg

Christina schreef zich in op YouTube als zeldaxlove64 en plaatste haar 1e cover op 17 juli 2009. Dit was het nummer ‘‘Don’t wanna be Torn’’ van Hannah Montanna. Christina begon bekend te worden met haar cover van ‘‘Party in the USA’’ van Miley Cyrus die ze plaatste in Augustus 2009.
Christina’s populairste cover is ‘‘Just a dream’’ die ze samen met Sam Tsui heeft gezongen en hij is meer dan 76 miljoen keer bekeken. Ze heeft nu al meer dan 375 miljoen views en over de 2 miljoen subscribers. Dit maakt haar 4e meest subscribed muzikant op YouTube.

Op 14 augustus 2013 begint de tour van Selena Gomez en Christina Grimmie staat in het voorprogramma! En… Op 3 september komt ze in Nederland!!! :grinning:

TEAM GRIMMIE RAWKS <3

Ik vind ook dat ze goed kan zingen! Upje!

Ze is echt megagoed! Haar cover van Safe and Sound is de beste vind ik.

ik ken haar indd van just a dream.
ik vind dat ze mooi kan zingen maar verder niet.

OMG YESSSSSS IK BEN ZO BLIJ DAT DIT TOPIC BESTAAT. ok sorry. Maar ik hou zooooo sgdhskg; veel van Christina wow. En nog 19 dagen tot dr album yayyyy! :upside_down_face:

Yay ik heb haar album WithLove gekocht and I love it :slightly_smiling_face:

Ze is awesome. Alleen vond ik haar vroeger zó veel leuker! Met haar pokemon poster achter haar keyboard enzo.
Nu is het allemaal zo… perfect.

Whieee :upside_down_face:

Ik volg haar echt al superlang, en nog steeds vind ik haar leuk. Ze heeft haar betere en minder goede covers, maar haar stem is erg goed!

Ik vind het zo knap dat ze live precies hetzelfde zingt als in haar covers etc. Niet alle artiesten kunnen dat.