Christina Aguilera!

Hey guys! Ik keek eventjes rond op twitter en er staat echt heel weinig op over Christina Aguilera, dit vind ik best wel jammer, aangezien ik best een grote fan van haar ben (:
Ze zit in de jury van de Amerikaanse The Voice, en ze heeft echt een fenomenale stem!
Haar nieuwste album komt in November uit & het gaat Lotus heten, haar nieuwe single komt a.s vrijdag uit geloof ik, die heet Your Body.
Weten jullie het niet over wie ik het heb? Gier een paar liedjes die je vast wel kent!

Genie in a Bottle:

Ain’t No Other Man:

Hurt:

Dirrty:

Let me know what you think! ((:

Ik vond haar altijd fantastisch, maar ze heeft een beetje haar beste tijd gehad.

Ehm, nee.

Twee keer naar een concert van haar geweest, Stripped Tour en Back To Basics Tour. Zij is zó belachelijk goed! <3
Heb ook alle cd’s van haar. Zit al 2 jaar te wachten tot er een nieuw album uit komt. Hopelijk volgend jaar weer een tour.
En het is natuurlijk een bloedmooie vrouw <3

Omg net haar nieuwe liedje geluisterd and I LOVE IIIITTT!!!
Hopelijk komt ze snel weer. Ben naar de back to basics tour geweest. Zij is de beste zangeres ooit

hier zieje een meisje cover doen.
Omdat het liedje in europa nog niet uit is…
Vind het echt een heel leuk liedje en je hoort xtina eindelijk weer lekker zingen

Super fan van Christina Aguilera hier zo :upside_down_face:

Er is al een tijdje terug ook een onbekend liedje van haar op youtube geplaatst: http://www.youtube.com/watch?v=trL2iauPjXE en staat ook niet officieel op een van haar albums echt zonde :frowning_face:

En TheVoiceOfAmerica met haar als Jurylid he OMG :grinning:

vond haar echt mooi met zwart haar :slightly_smiling_face:
ze heeft echt een mooie stem :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind haar een hele goede zangeres, ik heb echt bewondering voor wat zij allemaal kan. Haar live-optredens zijn gewoon áltijd goed. De meeste artiesten doen haar dat niet na!

Ahh ik wil ook zoooo graag naar een Live optreden! Ze doet begin volgend jaar vast wel weer een tour door Europa. Ik hoop het zo! Nothing can stop me:). Zij is echt m’n grote voorbeeld! M’n lievelingsnummers zijn I’m OK & Walk Away. En Fighter. En Ain’t no other man. ;p

Ik was gèk op haar. Ik draaide stripped en back to basics echt grijs, maar toen werd ze ‘electro’ en bimbo-achtig en nu hoeft het voor mij niet meer…Jammer, maar als persoon vind ik haar nog steeds een wijf met ballen en ze kàn zingen, dat heeft ze al 2 x live aan me bewezen.

‘’ Hurt ‘’ en ‘’ The voice within ‘’ vind ik zo prachtig <3

Ik ben een christina aguilera fan. Ik kijk the voice usa en ken al haar nummers. Heb twee dvds, al haar cd en draai het liefste christina. Geweldig!

I Will Be is als extra track te vinden op de single van Dirrty als je die koopt in de winkel.
Is dus gewoon op cd te vinden.

Je haalt me de woorden uit de mond.

Ja maar niet op de hele cd’s (Christina Aguilera, Stripped, Back to Basics etc…) dat bedoel ik ghehe. Maar is echt een super mooi nummer!!

Jaaaaaaa!! I will be is een van m’n lievelingsnummers haha ((:

Wat vinden jullie van het nieuwe album cover Lotus?

http://media-cache-ec2.pinterest.com/upload/465418942710649342_o6uXtgro_c.jpg

Hij komt uit op 13 November :dancing_women:

“Hurt” is geweldig, verder heb ik niet zoveel met haar.

ik vind haar in Tell Me van p. diddy echt zo mooi zingen :slightly_smiling_face: