Christina Aguilera Inspire Parfum Bolletje

Haajj,

Ik zag net in de kruidvat folder de parfum van christina aguilera, inspire.
Maar het zit in een bolletje?Is het zo’n crèmige parfum?
Ik vroeg me af of iemand hem heeft en of die lekker ruikt.

http://www.kruidvat.nl/do…spx?dataid=13010000023966

:relieved:

cremerige zo te zien inderdaad… Ik heb hem niet maar ik zou denk ik zelf ff langs de kruidvat ofzo gaan om te ruiken want ‘lekker’ is natuurlijk voor iedereen anders :slightly_smiling_face:

Oeh hebben…

Ik heb hem gehad, maar dn gwn in flesje ;p hij heeft een heel apart geurtje, niet te zoet maar ook weer geen zure geur, beetje lente achtig en fris ik zou zeggen, ga hem ruiken en test hem ook opjezelf want bij iedereen ruikt parfum anders

Ik ben vandaag naar de kruidvat geweest en heb hem geroken. Het is inderdaad een aparte geur, maar toch wel lekker.
Maar ze hadden geen tester,dus kon ik hem niet testen op mijn huid,wat ik wel jammer vond.

Maar dat potje is zóó cute! Echt heel klein :stuck_out_tongue:

Ik heb m gewoon in een flesje van 50ml, ik vind het niet de lekkerste die ik ooit heb gehad maar toch best lekker. Zelf had ik m denk ik niet gekocht maar ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag

ik heb serieus gewoon 4 van de 6 parfums uit die folder, Burberry, DKNY, Noa en Inspire in een flesje :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb hem al een paar maanden en hij is zeer handig. en hij ruikt ook heel lekker. als je bijvoorbeeld een kleine tas hebt hoef je geen hele parfumfles mee te nemen! hij ruikt gewoon als het inspire geurtje in het flesje!