Christelijk Paardrijkamp?

heeft iemand ervaring met Christelijke paardrijkampen? Bijvoorbeeld die van de hgjb? ik ga daar niet heen omdat die 2 kampen precies in de 2 weken vallen dat ik met mn ouders op vakantie ga. Dus heeft iemand een goed paardrijkamp, van een goede organisatie, die christelijk is…?
Danku!

ja doe maar 3x :’)

nop sorry

haha, jaa, sorry, ik dacht dat hij niet geplaatst was:S

Ik begrijp nooit zo goed waarom sommige mensen dan perse zoiets willen met een christelijke insteek?

Maar goed, geen idee.

omdat mn ouders dat willen, en als je zelf christelijk bent…

-.-

Natuurlijk, maar ik bedoel meer; wat is er anders aan zo’n kamp? Dat er gebeden wordt voor het eten en een kerkdienst op zondag?

Maar dit is allemaal vrij offtopic. :stuck_out_tongue:

jep, dat bedoel ik. en dat de mensen die er komen respect voor elkaar hebben.
ik weet het klinkt dom, maar dat zeggen mn ouders.

Juist. Alsof ze op andere kampen geen respect voor elkaar hebben. Maargoed, als jij er zo graag naartoe wilt, moet je dat zelf willen. Ik denk persoonlijk dat een niet-christelijk kamp je iets vrijer zal laten.

Het gaat er hier om of iemand er eentje weet, niet of ze nou beter of slechter zijn…

Nou dan weet ik er geen. Jij wel dan?

Nope.

Ga Googelen;)

geen id, sorry

De YMCA is een christelijke organisatie, en organiseert ook paardrijkampen, maar er is weinig keuze, want paardijkampen is maar een klein deel van wat ze doen. Zie hier: http://www.ymcavakanties.nl/vakanties/vakantieslist.aspx?common=7

Christelijk? Ik zou gewoon naar een gewoon kamp gaan, lijkt me niet veel anders. Je kan ook gewoon tegen de leiding zeggen dat je Christelijk bent en voor het eten wilt bidden ofzo.

Idd, waarom persé Christelijk? :stuck_out_tongue:
Ik dnek namelijk dat het niet zo veel verschilt met een niet-Christelijke paardrijkamp.

Ja en mensen die naar een niet christelijk paardrijkamp gaan hebben geen respect voor elkaar?

Ik denk dat de kans groter is dat je iets vindt als je gewoon naar aan algemeen paardijkamp zoekt.

Nouja, ik denk dat je op een niet-christelijk kamp wel wat rare reacties als je verteld dat je christelijk bent. Ze zullen echt wel vreemd opkijken als je bid enz. Op een christelijk kamp doe je zoiets gezamenlijk en sta je er niet alleen voor. Ikzelf zou dan ook voor een christelijk kamp kiezen als jezelf christelijk bent en je wilt nog wel voor je eten bidden en dat soort dingen.

Ik weet geen kamp. Sorry.