Chris Brown.

Wat vind je van Chris Brown?
wilt je hem het lieft kennen en met hem trouwen?
of denk je nu van; wat jij rihanna aan hebt gedaan zo worden vrouwen niet behandeld.

gewoon een vraag zelfs vind ik het van rihanna… heb hem nooit echt ‘leuk’ gevonden.

ik vond het altijd al een misselijk arrogant ventje
en na dat gedoe van rihanna vind ik dat helemaal!
maar ik mag rihanna ook steeds minder… volgens mij is dat ook echt geen lieverdje…

Ik vind het echt een sukkel, maargoed, is dit je laatste ‘wat vind jij van deze celebrity’ topic?

whaha dat dacht ik ook al.

al heb ik niks tegen chris brown, wat hij heeft gedaan was niet goed, dat weet ik wel. maar mensen maken fouten, en soms hele grote, tja. om nou verbitterd te raken of wat dan ook, nah…

al denk ik niet dat die dude het nog gaat maken in de showbusiness :’).

http://www.youtube.com/watch?v=MIhshI34RSc
hahahahahaha

Haha! Dat vind ik ook zo geweldig, en zeker het stukje waar ‘Rihanna’ Unfaithful zingt, heb echt dubbel gelegen XD

chris brown is hot

Sommige liedjes van hem vind ik leuk, heb verder niets met hem.

haha ja he, of met dat umberella stukje hahahhaha.
heb er zoo hard om gelachen!^^

chris brown is van buiten hot
maar van binnen not

ben fan en blijf fan!
(no offense to rihanna…)

-

vind alleen zijn liedje with you leuk xd

Ik was een fan van hem en dat ben ik nu nog steeds. Ik ben naar zijn concert geweest in Brussel (woon wel in Nederland), en dat was echt geweldig. Het is hartstikke fout wat hij gedaan heeft, en dat zal ik hem ook nooit “vergeven” of zal het ook niet “vergeten”, maar zijn muziek en dans blijft gewoon geweldig. Ik hoop dat die therapie echt gaat baten, al heb ik daar niet veel vertrouwen in.

idd, iedereen vind Chris Brown só hott, maar eigenlijk valt het wel mee hoor [vind ik] …

ik haat chris én rihanna allebei. zij lijkt net een geit, en hij is arrogant

omg heb je gelijk in ook nog! ze lijkt ECHT op een geit XDDD

verder is ze best cute XD en ik zou haar zeker nakijken als ze langs me zou lopen :'DD

Ik vind Chris knap, zijn muziek leuk en ja.
Rihanna heeft ook leuke nummers, alleen is zij niet zo knap.
en dat hij haar heeft geslagen maakt niet echt indruk op mij verder