Chris brown mishandelt rihanna

eigenlijk geloof ik t niet.
er zal wel een of andere stinkerd zijn die
zag dat ze t ziekenhuis werd ingereden,
wie zegt dat t waar is?

volgens mij niet, maar dat is nog gen reden om iemand een b loedneus te slaan en een gesplete lip aan te richten…

Even voor de duidleijk heid:

Rihanna heeft niet zelf 911 gebelt, maar ene omstander.
Chris heeft zichzelf aangegeven en is al gedropt van een bedrijf waar hij reclame voor maakte…
Rihanna is naar het ziekenhuis gegaan, en is behandelt voor haar injuries…

Wat een lame-ass…

.

de borgsom heeft niet geholpen, als het waar is kan hij 9 jaar in de cel zitten!
Maar het intereseert mij eigenlijk niet, als Rihanna zo dom is om haar te laten doen door haar vriendje is het haar zaak. En ze is trouwens fucking jaloers
Er mag geen enkel meisje in Chris zijn buurt komen of ze wordt al zot.

Vind het wel laf dat Chris een meisje slaagt, hmm laag niveau
voor de rest, boeie :stuck_out_tongue:

.

Jup, daar ben ik het helemaal mee eens.
Hij heeft maar van d’r af te blijven. Je houdt je handen thuis of je flikkert op.

Dat ze beroemd is en dat het daarom dus in het ‘nieuws’ komt, wil niet zeggen dat dit normaal is.
Als je vader je moeder zou mishandelen zeg je ook niet ‘Don’t care’.

Kan het me wel voorstellen…

Wat een irritant $*$%&#$wijf is die Rihanna…

Ze hebben geen auto ongeluk gehad
Chris is zich al gaan aangeven :wink:

Tuurlijk wel, als hij je zo mishandelt!

Maar, mensen, al dat gespeculeer of het wel of niet waar is en of Rihanna al dan niet een bitch is, gaat helemaal nergens over. Want je weet er het fijne niet van.
Ik kan jullie ook bitches vinden, maar ik sla jullie ook niet in elkaar.

Enne, ze is wel degelijk bont en blauw mét tandafdrukken in haar armen en een gespleten lip en bloedneus, want de politie heeft een persbericht uitgezonden…
Niks verzonnen dus.

De politie heeft het inderdaad bevestigd, niks verzinsels en opgeblazen verhalen dus! Er zijn ook foto’s van haar verwondingen (die zijn alleen niet vrijgegeven).

Het schijnt dat ze boos werd vanwege enkele telefoonnummers die ze in Chris’ telefoon tegenkwam (iemand zei iets over jaloezie?). Toen schijnt de hele ruzie dus enorm uit de hand gelopen te zijn.

als die je mishandeld wel.

Boeit me niet.
Om misverstanden te voorkomen: het is wel erg, maar er zijn ook zoveel andere vrouwen die worden mishandeld, en waar niemand vanaf weet.

zou jij je laten mishandelen en hem daar ongestraft mee laten wegkomen?

-

Zou ik ook doen als ik een vriendin met zo’n zeikstem had… haha;)

rihanna is aandachtsgeil, sorry vind haar echt zeer irritant… (geen excuus om iemand te slaan maar oke)

HAHAHAHAHA! Inderdaad!

Ik had ook nog ergens gelezen dat Rihanna door het mobieltje (of sidekick or whatever) had gesnuffeld, en toen allemaal nummers van meisjes er in had gezien en toen flipte ze, en toen dreigde ze het mobieltje stuk te maken en toen ging Chris door het lint.

Nouja, time will tell.

Helemaaal eens met Soliloquy !

wel als die je slaat. als dit waar is dan want ergens geloof ik het niet.