Chris brown mishandelt rihanna

dit stond op www.fancy.nl

[i]Jij vindt Chris Brown een cutie? Forget it! Afgelopen weekend is gebleken dat Chris absoluut geen lieverdje is. De rapper is aangehouden nadat er aangifte tegen hem was gedaan wegens huiselijk geweld. De aanklacht werd ingediend door niemand minder dan zijn eigen vriendin, zangeres Rihanna.

Chris schijnt haar namelijk te hebben geslagen en gebeten!Volgens een
aantal bronnen had Rihanna blauwe plekken, zwellingen en kneuzingen in haar gezicht opgelopen. Verder was haar lip gescheurd, had ze een bloedneus en had ze tandafdrukken op haar arm en handen!

Helaas is de rapper met de losse handjes alweer op vrije voeten, hij heeft zijn borgsom namelijk direct betaald.

De 20-jarige zangeres heeft haar concerten voor de komende tijd afgezegd, dus we kunnen er vanuit gaan dat dit schokkende nieuws echt waar is…

Moet Rihanna Chris dumpen? (als ze dat nog niet heeft gedaan)[/i]

best erg, wat vinden jullie?
x

Don’t care.
Zoveel vrouwen worden in elkaar gemept en daar geeft niemand aandacht aan maar hee ze zijn famous dus grote ophef!

omg wat erg!
rihanna moet hem dumpen als dit echt waar is!!
hoe cute hij ook is!
x

had ik echt niet verwacht!!!
wat erg voor rihanna ( ik zal chris gelijk dumpen)
en die Chris is dus gewoon een GROTE sukkel !
die celebs ook :crazy_face:

Had ik niet gedacht van Chris,

whyonearth, zou je je vriendin zo mishandelen :astonished:.

Agree.

Pff.
misschien is er wel wat gebeurt.
maar het is niet zo erg. het wordt altijd veel schokkender gemaakt.
anders leest naturlijk níemand het …
Alles voor de gossips.

Ben het met je eens.
Maar ik geloof niet dat het waar is. Waarschijnlijk had ze alleen een blauwe plek op haar arm en heeft iemand het nu weer zitten opblazen.

Dit had ik niet verwacht van chris en ergens geloof ik het niet

maarja weird

Natiuurlijk wel zielig wat er gebeurt is!
maar hier boiven staat wel de keiharde waarheid!

rihanna is volgens mij ook een bitch

woooow!
dat had ik dus niet achter hem gezocht! hij leek zon ‘iedereens vriend!’

toen hij die borgsom had betaald sliepen ze toch alweer samen dus volgens mij heeft ze hem niet gedumpt…

mee eens.

agree.

Oke grote ophef omdat het bekende mensen zijn. MAAR DAT MAAKT HET NIET MINDER ERG! Geen enkele man heeft een reden om een vrouw te slaan {behalve uit zelfverdediging dan}. Ik vind het wel goed dat het aan het licht komt :slightly_smiling_face:

volgens mij lag ze in het ziekenhuis, en het lijkt me niet slim om als je aangifte hebt gedaan tegen iemand daarna er weer mee in bed te liggen he

ze hebben een auto ongeluk gehad…