Chocolate uggs combineren.

Hellooo (:
Ik ben van plan om Uggs te kopen in chocolate en dan die middelhoge, maar met wat voor kleuren kan je dat leuk combineren zonder dat het saai wordt? (Alvast voor volgende winter wil ik het kopen) Kunnen jullie mij wat inspi geven? :grinning: Btw, kan je die kleur ook in een zwarte broek doen of is dat echt een no go? . Ik zou het graag met leuke felle kleurtjes combineren maar met zachte kleurtjes zal het ook wel tof staan denk ik. Foto’s van kleding voor inspiratie zijn welkom.
xx Savina

http://i42.tinypic.com/2uqgjn8.gif

Ik denk dat het heel makkelijk is, het past echt bij alles! Behalve bij een gele broek ofzo, ik weet niet wat je stijl is maar ik zou t doen (:

Ik draag ze ook heel graag in die kleur. Ik vind dat het bijna bij alles past, ik heb weinig kleren waar ik het niet bij aantrek. Als ik ze niet aan heb, heeft het meestal met het weer te maken ipv de kleren die ik op dat moment aan heb. X

Ik denk dat met mosgroen best leuk staat…

felle kleuren zal niet mooi zijn, zachte kleuren wel (wit, beige, oudroze, groen tinten)

Jij hebt een hele mooie naam (:

Thanks. Mosgroen zal denk ik ook erg leuk staan VIVENDI.
Bedankt Little_Lover :relieved:

ik heb ongeveer dezelfde laarzen dan van aqua en ik heb hierbij deze broeken aan :
broeken in verschillende soorten tinten bruin.
een mosgroen of legergroen broek hoe je het ook noemt
een donkere spijkerbroek
een lichte spijkerbroek.
een zwartebroek
je zal misschien een zwarte broek dat lijkt niet maar ik heb een zwarte broek met een zwart hempje met roze blazer en die laarzen en het lijkt best (:

ps. de mooiste mosgroene en bruine broeken koopt je bij de pieces of yoke !

Pyjama. :>