Chocoladevrije maand

Wauw, knap! Ik kan echt geen dág zonder chocola. Ik eet dagelijks wel iéts met chocola. Dus sorry aan mijn reactie heb je niet zo veel, ik zal in deze challenge nooit slagen tenzij ik ergens ben waar echt geen, of niet iets met chocola te krijgen is. Als het moest zou ik cacao nog droog eten. Hahah. Misschien ben ik iewat obsessed.

Dat klopt wel, gelukkig maak ik zelf dus altijd een gezonde versie.

Ik heb zelfs een paar weken geleefd op bijna alleen maar chocola. :flushed: Gek genoeg viel ik toen af als een malle.

Ik heb vandaag al niet gehaald maar ik ga het proberen!!

NOOIT dat ik deze maand geen chocopepernoten fa eten, sawry

Ik ga hier aan meedoen! Alleen… ik tel chocoladepepernoten niet mee en hagrlslag ook niet :stuck_out_tongue:
Doel

• geen chocoladereep tm 1 december
  • max. 2 zakken chocoladepepernoten (normaal formaat) tm 1 december

Stelletje diehards!
Maar ik ga dit ook is proberen, wel lastig met komend sinterklaas.
Maar dit klinkt als een spannende uitdaging (:

Hoe dan? Chocoladeletters en chocoladepepernoten in de winkels!!! :frowning_face::frowning_face: Ik gok dat dit me niet gaat lukken. Misschien na Sinterklaas.

eigenlijk doe ik dat al van mezelf
behalve als ik iets van chocopasta eet maar ik eet niet zo vaak chocola
(soms heel veel, soms juist niks)

ik ga het in ieder geval proberen!

We kunnen terug chocolade pepernoten en chocoladeletters in december eten wanneer de Sint echt komt :slightly_smiling_face: Dan hebben we iets om naar uit te kijken!

Pff succes iedereen… mij lukt dat niet!! * eet ondertussen reep chocola*

Ik eet heel af en toe een blokje 85% cacao-chocolade en doe soms cacao door m’n havermout ofzo. Ik zou makkelijk een maand zonder chocolade kunnen, maar soms krijg ik op verjaardagen wel een stukje chocoladetaart aangeboden ofzo en dan wil ik soms geen nee zeggen. Ik kan een maand zonder ongezonde chocolade in ieder geval proberen!

Ik mag geen chocolade meer eten omdat mijn lever dit niet kan verwerken en ik super veel hoofdpijn krijg dan! Heb het hier wel moeilijk mee want ik ben dol op chocolade maar het went wel na een tijdje! Dus ik doe mee haha :wink:

Toen ik de titel las had ik zo iets van: ‘Not me’

ik ga dit proberen haha, heb gister nog een halve chocoladeletter op
Wordt heel lastig voor me want ik ben echt een chocoholic :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, succes!
Ik ben allergisch voor chocolade, dus ik doe al zo’n ttwee jaar zonder (:

Dag 1 gelukt en vandaag gaat het normaal gezien ook lukken (want behalve hagelslag en nutella hebben we geen chocolade meer in huis omdat mijn broertje het allemaal heeft opgegeten) :slightly_smiling_face:

okee die 2x chocoladepepernoten heb ik nu al verbruikt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wel nog steeds geen chocoladereep gegeten woohooo
:bowing_man:

Maar het wordt steeds moeilijker…denk niet dat ik het volhoud

+1 ik bedoel sinterklaas en kerst en chocola dat gaat niet werken voor mij

Ik eet nauwelijks chocolade. Misschien een keer chocolademelk of een chocoladeletter met de hele familie voor sinterklaas, maar voor de rest niet.