chocolademasker

ik had laatst een chocolade masker opgedaan en daarna kreeg ik 3 puistjes terwijl ik ze normaal echt nooit heb haha, en toen dacht ik van ja wie doet er dan ook een chocolademasker op asangezien het algemeen bekend is dat je puistjes krijgt van chocola. niet dat ik er mee zit ofzo maar ik vond het gewoon grappig heeft iemand dit ook wel eens gehad na zo’n chocolademasker

Het is in het algemeen bekend dat je geen puistjes krijgt van chocola.

Ik heb hetnog nooit gehad van een chocolademasker overigens

hahaa. als je van chocolade puisjes zou krijgen zou het van het ETEN van chocolade zijn. ;’)

Wie doet er nu chocolade op het gezicht?:face_with_raised_eyebrow:

Ik heb ook een chocolademasker, maar nog niet uitgeprobeerd :stuck_out_tongue:

Ik neem aan dat het geen ECHT chocolade masker is. Gewoon eentje met cacao en sheabutter denk ik.

Die prikt trouwens altijd heel erg bij mij, maar als ik het eraf haal zie niks aan irritatie, heel vreemd.

bij mij wordt het juist lekker zacht en egaler van zo’n chocolademasker van dr. Hoog. Eten van chocolade heeft niks te maken met puistjes, eerder zeer veel en overmatig vet eten, wat ook vaak de oorzaak niet is trouwens. Maar het kan zijn dat het bij jou niet zo past!
ik heb trouwens juist een pukkelkop hoor, die van dr. hoog met choco is voor alle huidtypen, om het wat te verzachten/rustig te maken.
Misschien wordt je … ongesteld ? xD

dubbelpost

Sommige mensen zijn zo dom he x’D

Van chocola krijg je geen puistjes.
Het is een masker, geen echte chocola

Ik denk dat het toeval is.

Ik had ook een keer een chocolade masker op gedaan samen met wat vriendinnen
en toen ik zei dat het super pijn deed lachte ze me allemaal uit

haal ik dat ding eraf is ge gezicht helemaal paars!!

dus geen chocolade maskers meer voor mij

Je haalt me de woorden uit m’n mond.

3 puistjes OMG dat kan écht niet, zo veel :o:O:O?

Het is inderdaad maar een masker…
Ik doe altijd 2 lepels cacao en 2 lepels melk, daar krijg ik toch ook geen puistjes van :'3

hmm
altijd als ik een masker heb gebruikt, krijg ik ook sneller puistjes
maar dat kan ook aan mij liggen … haha :stuck_out_tongue:

ik denk ook dat het toeval is en anders denk ik dat je huid gewoon niet zo goed tegen dat maskertje kan :wink: