chocolaatjes/snoepjes laten bedrukken?

Hee meiden,

Mijn moeder is vrijdag jarig, ze wordt 50 jaar. Ze wil graag chocolaatjes of snoepjes laten bedrukken met een tekst bijv. hoera 50 jaar of iets dergelijks zodat ze die aan collega’s kan geven. Een collega op haar werk had een keer chocolade lolly’s uitgedeeld met daarop een foto en tekst, vond het heel erg mooi en ik vroeg me af waar ze dat gedaan heeft?

Weten jullie misschien winkels ofzoiets waar je dit kunt laten doen? (liever niet online.)
PS ik woon in rotterdam dus als jullie winkels kennen waar ze dit doen dan hoor ik het graag :slightly_smiling_face:

xx

Het is geen winkel maar je kunt wel M&M’s laten bedrukken weet ik toevallig. Dan krijg je ze in kleine zakjes met in elk zakje een bepaald aantal M&M’s, je kunt ook kleuren kiezen enzo volgens mij.

Bij Jamin kan het geloof ik ook!

bij die M&Ms heb ik al gekeken,
de levertijd is 2 weken, dan is de verjaardag allang al voorbij dus helaas :frowning_face:

Kan je niet een chocolade reep kopen, en dan een beetje aan de bovenkant laten smelten en met een goed mesje mooie letters maken?

En bij de La placa heb ik vandaag een chocoladereep gezien met : de beste moeder van de wereld! enzo

is het niet gewoon mogelijk bij Jamin?