Chocolaatje uit merci doos

Ik vind het jammer dat dat pure chocola is, ik vind de praliné altijd zooo lekker =D

maar van Rittersport heb je die volgens mij in het groot, kweet niet of het hetzelfde smaakt.
en natuurlijk de marsepijn-chocolade reep rond sinterklaas (nu al!) in de supermarkt :slightly_smiling_face:

marsepein <3

ik krijg nu al zin in sinterklaaaas.

Ik heb gewerkt bij jamin, eigenlijk dezelfde merci is er niet, aangezien jamin ook niet trots erop is dat je het daar kan kopen ivm dat je dat product ook zo in de supermarkt kan halen.
Eigenlijk marsepijn is er altijd, en chocolade met marsepijne laagje erom heen ook. Té lekker.

Marsepein bleeehh.
Maar misschien heeft het merk merci die wel in het groot ik denk dat je misschien in supermarkten moet kijken. ;]

Haha, er hebben laatst 2 weken lang twee marsepein-chocolaatjes hier door huis rond geslingerd omdat niemand die lust. En dan ging het de hele tijd van ‘wil je iets lekkers’ of ‘ik heb een verrassing voor je’ en dan kreeg je die chocolaatjes aangeboden.

Ze zijn in de prullenbak beland.

Ik vind die met marsepein juist vies :nauseated_face:, die groene (met nootjes) is pas lekker! Die is bij ons thuis altijd als eerste op, mijn zusjes en mijn vader azen er ook op =).

Maar goed, chocoladerepen met marsepein zijn volgens mij gewoon in een 1 of andere snoepwinkel te koop.

Ooh, die marsepeinmerci’tes zijn altijd het lekkerst:)

Eigenlijk zijn dat de enige die ik eet, de rest blijft altijd over:)
Maar zeker nu, rond Sinterklaas (nou ja rond september, en ik vind het nu eigenlijk nog geen sinterklaastijd) kun je ze in ongeveer elke supermarkt wel vinden, naast de marsepeinaardappeltjes(ook zooo lekker)

hahaha, dat hadden wij juist omgekkerd. Alleen de marsepijn en de hazelnoot gaat op bij ons, en de rest leggen we dan op elkaars kussen enzoxD
Of ze stoppen het in je tas. Ja, ons gezin is niet helemaal normaal geloof ik(A)

ik krijg honger door dit topic :\

Marsepein, marsepein dat is pas fijnn! xD
Slaat nergens op, maarja.
Dat chocolaatje is idd super lekker. Heb er nu ook wel zin in eigenlijk!

Bij ons blijft de marsepein altijd over, de volgende keer zal ik ze naar je toe zappen. Als ik dan die met chocoladecremevulling krijg =D

die met marsepein blijft altijd over, hazelnoot is echt onweerstaanbaar <3

praline en nougat :grin:

aaaah die heb ik nog!
ik houd van die koffie smaak, hazelnootvulling, praline vulling ahhhh

bah die marsepein vind ik echt vies, die met praline is lekkerder(L) maar ik heb geen idee…

Ritter Sport, die rode (: ongeveer hetzelfde toch?