chloor en all stars:P

ik heb me rooie allstars in de chloor gedaan omdat ik rood saai vond ect maar nu worden ze oranje waarschijnlijk of ??

heeft iemand er evaring mee?

gebruiken jullie ook weleens chloor?
ik weet dat zwart en bruin oranje word maar word er ook iets een andere kleur als dat

toen ik jonger was mocht ik het altijd op elk shirt met een vlekje doen vond ik altijd zo leuk met een tandenborstel dan je naam erop schrijven of een stommen smyley ect

chloor bleekt toch, dus dan lijkt het mij dat ze wat rozerood achtigh worden, maar je hebt ze al in het chloor gezet, dus terug draaien kan sowieso niet xd
post je een foto met het resultaat?

hoe lang moet het erin blijven??

Wow,
stommen smyley ?
En wacht het af, zou ik zeggen.

ja ik zal een foto poste als klaar is maar tot nu toe is de neus weer wit en krijgt die 1 oranje vlek:P

had je beter kunnen vragen vóór je ze in het chloor deed haha.
ben benieuwd naar het resultaat xD

ja maar ik was boos op me schoenen:S en ik dacht ik had nooit rooie moeten kopen en er zat groene verf op dat witte en ik kreeg niet af met afwasmiddel toen dacht ik rot op in de chloor ermee

Komen er geen gaten in?
En ik denk idd dat ze (heel) lichtroze gaan worden.

haha
wat er ook gebeurt, origineel is het vast wel:P
ben benieuwd wat het word, hoop voor je dat het wel een beetje mooi is

chloor maakt de stof inderdaad dunner maar ik wouw ze toch al niet dragen dus kan alleen beter worden (of zo erg dat ik ze weg wil gooien:P)

ik hoop ook dat mooi word wand oranje vind ik de lelijkste kleur dus dat wil ik niet

ze zitten nog steeds in emmer met chloor maar werkt niet egt snel mijn ma zegt dat ik moet wachten

nauw ze zijn noch nat maar geloof en kelt wat lichter en me chloor is op XD

Ik denk lichtroze ja, maar dn ook niet lichter
en ? al lichter geworden? weet zelf niet hoe snel dat dat gaat (:

ze zijn nu droog en ik zal vandaag of morgen een foto make
ze zijn rossig dat is toch oranje/roze?

ik vind ze mooier

http://img717.imageshack.us/img717/6236/gedc2288.jpg

Ze zijn eigenlijk best wel mooi geworden! -vind ik dan hea-

Ik vind ze leuk geworden ;]

leuk!

Ze zijn gewoon oranje …

leeeuk! lekker origineel! (: