Chiwawa vs Labrador

Ik houd niet van die hele kleine honden dus sowieso geen chiuahua :wink:
Maar van labradors weet ik dat het hele lieve & leuke & sociale dieren zijn!
Dus ik zou echt een labrador kiezen :slightly_smiling_face:

Een labrador, kun je tenminste ook lekker mee gaan lopen of spelen =)

Langharige chihuahua’s zijn echt superschattig! Echt zoooo lief… <3 Maar met een labrador kan je denk ik meer spelen enzo, die zijn wat groter en steviger xD

Labrador…
Zijn lieve trouwe beestjes

labrador! daar heb je tenminste wat aan,
kan je fatsoenlijk uitlaten en mee spelen…
en je loopt niet het risico dat je er perongeluk op
gaat staan/zitten

Ik vind het verschil wel erg groot: een chihuahua of een labrador.
Labradors hebben een mooier karakter, vind ik.
Chihuahua’s hebben volgens mij veel kwaaltjes. En ze zijn lelijk :expressionless:

labrador

Ik zou een labrador nemen. Dat zijn over het algemeen hele lieve honden qua karakter en ze spelen graag. Maar ze hebben wel veel verzorging nodig.

En anders zou ik een cavia nemen in plaats van een chihuahua. Daar heb je meer aan.

Labrador!
Ik had vroeger een hele goede band met mijn labrador, ze zijn super trouw en een échte vriend. Heerlijk om te knuffelen ook!

labrador! wij hebben thuis ook een chocoladebruine labrador, en het is een schatje <3
labradors hebben over 't algemeen een lief karakter, speels, schattige koppies én je kan er tenminste wat mee. je hoeft niet bang te zijn dat je 'm doodknuffelt, dat je er per ongeluk op gaat zitten, of met een flinke windstorm dat je hond wegwaait :pensive:

god I hate chihuahua’s :’)

Ik vind het verschil ook enorm groot.
Wil je een schoothondje… neem dan een chihuahua
Wil je meer een hondje om mee te spelen/stoeien… neem een labrador
In de achtertuin uitlatenXD… chihuahua
Lange wandelingen maken… labrador

Ikzelf zou een labrador zijn want die zijn heel lief en trouw en houden van mensen. Chihuahuas zien er alleen schattig uit maar kunnen erg vals zijn en eenkennig.

P.S Ik zou een cavalier king charles spaniel nemen. Die heb ik namelijk en dat zijn de leukste knuffelbeesten ooit. Een wat kleiner maatje voor als een labrador wel erg groot is in huis(A)

Poes.

labrador, ze luisteren goed, zien er vet lief uit en blijven vet cute! ik heb er zelf ook 1 van 9 nu. ze is nogsteeds speels echt geweldig hihi.

Ik zou gaan voor de;

TIBETAANSE TERRIER!

Supeer lieve beestjes; hebben er zelfook 1.
Alleen moet je rekening houden met de vacht want je moet hem ong. 2/3x in de week borstelen:O

x

Waarom de keuze tussen deze 2? Het is nogal een verschil…

Ik zou gaan voor de labrador, die zijn veel socialer. De chiuaua heeft een lastig karakter, alleen hebben mensen daar vaak minder last van omdat ie zo klein is :stuck_out_tongue:

En ik vind chiuaua’s eigenlijk kutkeffertjes

Labradoooor

Labrador.
Want je kan chihuahua niet eens spellen.

Chihuahua’s hebben zo’n hoog Paris Hilton-gehalte, wat per definitie al negatief is. Ik zou dus een Labrador kiezen :roll_eyes:

wij hebben nu iets meer dan 3 jaar een héle lieve blonde Labrador; Pepper <3

ik zou voor labrador gaan, chiwawa’s zijn zo klein en hebben in de winter ook jasjes nodig enzo geloof ik tegen de kou… zelf vind ik een grotere hond leuker!

labrador’s zijn gewoon superlieveknuffel honden en ze luisteren goed! en als puppy zijn ze echt adorable <3

http://i41.tinypic.com/ta084p.jpg
← als puppy :angel: