Chique/bussiness jurk naar school

Hoi, Ik heb gister deze prachtige jurk gekocht bij de H&M:
http://www.hm.com/nl/product/36208?article=36208-A

Ik ben er helemaal verliefd op, hij is prachtig, maar ik wil hem ook graag naar school aan. Ik ben bijna 16, hoe combineer ik dit zonder dat het te zakelijk of te kost school-meisje achtig is?

wow die is leuk, ik denk dat je het best ballerina’s of sandaaltje’s onder kan doen.

Ik zou zo iets gewoon dragen naar school, fack de mensen die te netjes vinden.

dankjewel! Het is wel echt een herfst/winterjurk, hij is vrij warm en donker van kleur, vind hem dus niet zo geschikt voor de zomer met sandaaltjes ofzo.

Ach, ik denk dat als je van de winter een licht doorschijnende zwarte panty en ballerina’s eronder het wel dressed down genoeg is voor school. Mooie ketting erboven maakt het af :slightly_smiling_face: Je zou eventueel ook een basic zwart of grijs vestje er open overheen dragen.

Ik zou dit niet overdressed vinden voor HBO/uni, maar voor de middelbare school vind ik dat je wel moet oppassen dat het niet te netjes wordt. Dan is het gewoon raar, alsof je naar een chique feest gaat en in zo’n situatie zou ik me niet op mijn gemak voelen.

een statement ketting misschien

Of eventueel wat stoerdere laarzen eronder in de herfst/ winter?

hmm ik ga denk ik ook voor de lichtdoorschijnende panty en stoere boots. Heb geen ballerinas.

zouden beige clarks er ook onder kunnen?

Leuk jurkje. Panty met boots lijkt me leuk hoor!
Clarks denk ik niet zo.
Als het kouder is, kan het ook met een mooi lang vest ofzo

Super leuke jurk!! Ik zou hem alleen niet met laarsjes combineren…
Hippe sandaaltjes met steentjes of zo :upside_down_face:

Ik vind hem leuk! Helemaal niet ‘te’

Super leuke jurk!
Misschien met een cardigan vestje? Of beetje stoere laarzen (Shabbies achtige?).

Misschien een leuk stoer jasje? Een spijkerjasje of leren jasje? Misschien zoiets? http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames/collectie/jacks/jack-134409-1.html

Ik vind hem niet overdreven chique. Met ballerina’s is hij goed te combineren! :slightly_smiling_face:

kan wel

een statment ketting erop en dan leuke laarsjes eronder, en als t wat kouder is misschien leuk jasje erop?

Ik wou deze jurk ook zo graag maar de rits was stuk en het was de enige in mijn maat :confused: