Chinese horoscopen..

Hoi!
ik zat even te zoeken naar mijn chinese horoscoop en toen kwam ik deze beschrijvingen tegen… Bij mij klopt het echt helemaal, heel raar… xD
wat is jullie horoscoop en klopt die van jullie ook?
-------------------------------------------------------------------
de geit (leeuw) die ben ik :slightly_smiling_face:
Geboren onder het teken van de kunst, bezit de Geit een rijke verbeeldingskracht, is hij creatief en heeft een voorliefde voor de rustiger dingen in het leven.
Hij heeft een vriendelijke en zorgzame aard en kan het goed met anderen vinden.
De Geit haat elke vorm van onenigheid of onplezierigheid en onttrekt zich onmiddelijk aan ruzies, meningsverschillen en ongemakkelijke situaties.
In principe is deGeit uit op een veilig, comfortabel en harmonieus bestaan en zodra hij dat allemaal voor elkaar heeft, is hij dik tevreden.
De Geit is echter wat minder gedisciplineerd.
Door zijn ontspannen en gemakkelijke houding komt hij soms over als een zwalker en hij is niet iemand die zijn zaakjes goed voor elkaar heeft of erg punctueel is.
Hij heeft een hekel aan om zich aan alllerlei regeltjes te moeten houden.
In zijn werk heeft de Geit iemand achter zich nodig die hem inspireert.
Zonder dat ontbreekt het de Geit dikwijls aan de motivatie of de behoefte om zich ten volle te ontplooien.
Heeft hij de inspiratie eenmaal, dan kan de Geit een ijverige en zorgvuldige werker zijn.
Hij volgt eerder dan dat hij leidt en hij neemt ook geen risico’s.
Hij zal zich vaak liever bezighouden met dingen die hem interesseren dan dat hij betrokken raakt bij ongemakkelijke en potentieel geladen situaties.
Met zijn arttistieke vaardigheden munt de Geit uit in elke baan waarin hij zijn creatieve talenten of zijn verbeeldingskracht kan gebruiken.
Geiten kunnen ook slagen in uitvoerende kunsten, als ontwerpers en in ambachtelijk werk.
Met hun liefde voor de natuur zijn ze eveneens geschikt voor het werken met dieren.
Geiten zijn dikwijls erg religieus en kunnen zich aangetrokken voelen tot een kerkelijke carriere of tot het maatschappelijke werk.
De Geit heeft meestal geen handelsgeest en zou een slechte verkoper zijn.
In het algemeen is de Geit fortuinlijk in geldzaken en of het nu door geluk, huwelijk of eigen kunnen komt, doorgaans heeft hij voldoende middelen om comfortabel te leven.
De Geit houdt evenwel van uitgeven en het vergaren zit in zijn aard.
Onder Geiten treffen we veel verzamerlaars aan en het valt ze moeilijk om antiek , schilderijen of andere mooie voorwerpen voor hun huis niet aan te schaffen.
De Geit geeft niet alleen ruimhartig voor zichzelf uit, hij is ook royaal voor anderen en bereid om aan liefdadige doelen of mensen in nood te schenken.
Soms is de Geit goedgelovig en er zijn er die misbruik maken van zijn vriendelijke aard, op dit punt heeft de Geit een mentor nodig.
Door zijn hartelijkheid maakt de geit makkelijk vrienden en hoewel hij bij de eerste ontmoeting verlegen en gereserveerd kan zijn, is hij spraakzaam, geestig en er niet afkerig van om in het middelpunt van de belangstelling te staan zodra hij iemand goed kent of in een groep is waarin hij zich op zijn gemak voelt.
In de juiste omstandigheden komt de Geit tot zijn recht.
De Geit is een oprecht en hartelijk iemand die graag in gezelschap verkeert.
Hij houdt niet van alleen zijn of eenzaamheid en zorgt ervoor dat hij mensen om zich heen heeft.
Wat zijn zwakke punten betreft moet worden opgemerkt dat de Geit veel piekert en een pessimist kan zijn .
Maar zijn grootste zwakheid is waarschijnlijk toch zijn wispelturigheid. de Geit verandert voortdurend van gedachten en zijn besluiteloosheid en geaarzel zijn vaak een bron van irritatie voor anderen.
Zijn omgeving slaagt er maar zelden in om hem in dat opzicht te laten veranderen.
De Geit is wispelturig geboren en zal het de rest van zijn leven blijven.
De vriendelijke en gezellige Geit stelt hoge prijs op zijn contacten met anderen en doorgaans is hij populair bij de andere kunne.
De Geit is hartstochtelijke en amoureus van aard en hij zal veel verhoudingen hebben.
Wel is hij soms terughoudend in het uiten van zijn ware gevoelens en aan zijn besluit om zich eindelijk te settelen kan veel gewetensonderoek voorafgaan.
Of dat nu ligt aan zijn besluiteloosheid, zijn aarzeling om zo’n belangrijke stap te nemen of aan andere factoren,
de Geit zal in liefdesaangelegenheden dikwijls gebukt gaan onder spanningen en emotionele gekweldheid.
Zodra hij zich echter heeft gebonden, is hij een liefdevolle, loyale en stimulerende partner.
De Geit heeft dikwijls een groot gezin en is een liefdevolle ouder.
Door zijn makkelijke aard is het niet iemand die er de wind onder heeft en met de scenes die zijn kinderen maken of driftbuien kan hij niet goed voeten.
De vriendelijke aard van de Geit maakt dat kinderen het goed met hem kunnen vinden op een enkele uitzondering na bouwen Geit ouders een hechte, liefdevolle band met hun kinderen op.
De Geit is vriendelijk , heeft het beste met anderen voor en verlangt naar een stabiel en beschut bestaan.
Hij heeft een zorgzaam en invoelend karakter en zijn leven lang brengt hij anderen vreugde.
Hij is zeer geliefd.
----------------------------------------------------------
ik moet nu van de pc af…
http://www.gerardlenting…e/chinese_astrologie.html
dat is de site waar alles op staat… zal morgen even de andere sterrenbeelden erop zetten!

xx

Hond
En ja het klopt. :wink:

Haan.

Bij mij klopt het ook XD

Paard

Het klopt wel =]

Rat

klopt ook allemaal. o:

fijn, ik ben een varken.

De haan is zeer intelligent muahaha :grinning:
Haan dus xD

Ik ben een aap xD

Het klopt wel ongeveer :stuck_out_tongue:

ik ben aapje

Ik ben een varken en het klopt bijna allemaal. Natuurlijk zijn het vaak vrij algemene beschrijvingen maar afgezien van het feit dat ik niet echt hebzuchtig ben klopt het precies!

Dit is dus ook die van mij & klopt ook grotendeels (:
Alleen sommige dingen niet helemaal, zoals dat gedeelte van creatief (of het moet een verborgen talent zijn) :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een focking os :l

Een hond, en het klopt! Toevallig haha.

Een aap, en het klopt (:

Ik ben een geit.

En het klopt.

Een aap. En ik kan mezelf er echt in herkennen haha xD

Paard

Natuurlijk klopt het, want dat is een vaag, ‘blanket statement’, geschreven stuk zoals ik het ooit heb gezien. De dingen die niet kloppen negeer je, want er zitten altijd wel een aantal onderdelen tussen die WEL kloppen.
Maar dat geld net zo goed voor tekens die ik niet ben, daar zitten ook zat kenmerken tussen die bij mij passen.

Horoscopen zijn en blijven bullshit.

Ik ben een aap. Het klopt deels, maar ik ben niet goed met geldzaken, en zo zelfverzekrd dat ik geen hulp vraag, ben ik ook niet. En verder zijn er nog wat dingetjes die niet helemaal kloppen, maar over het algemeen kom het aardig overeen.

haan.
valt mee, sommige dingen wel heel veel ook niet.
het is ook zo breed allemaal geschreven dat je er alle kanten mee op kan.

Varken (haha)
De meeste dingen kloppen wel, maar sommige ook echt niet.