China

Ik ga in de meivakantie 2 weken naar China!! Wat zijn leuke winkels daar??
Ik ga naar Hong Kong en Taiwan (en rondreis verder)…

upje^

ben er nog nooit geweest xD maar wel leuk zeg =D (hier heb je niks aan maar zie het maar als een upJe ^^)

Ik denk dat je daar allemaal van de zooi winkels hebt. Heel rommelig en ik denk dat het gewoon lijkt op china town :stuck_out_tongue:

Super! het ligt eraan waar je heen gaat.
als je naar shanghai gaat weet ik dat je een heeeeele leuke markt hebt met allemaal merkspullen voor heel weinig geld. EN NEE het is niet nep, het is alleen niet verkocht met belasting. Want de ‘echte’ merken zegmaar die zijn ook in china gemaakt maar met belasting verkocht enzo en daarom zo duur.
Dus allemaal ECHT maar heeel goedkoop!!

Kan je lekker sprinkhaan, inktvis en allerlei sushi eten… ik betwijfel alleen of sprinkhaan lekker is… :thinking:

Sprinkhaan is lekker:D

ik ga in de meivakantie ook naar hong kong!!! (L)

lady’s market… Of was dat nou in bejing…

haal het boek “street” bij de bieb, in het chinadeel staan
winkelnamen genoemd :slightly_smiling_face: en daarbij zie je een
foto van een persoon die die styl draagt,
erg veel inspiratie

mag ik mee? :open_mouth:

ja ik denk ook dat het allemaal kleine winkeltjes zijn. met heel veel troep.

ik weet wel geen specifieke winkels maar plaatsen in taiwan en in hk,
in hk kan je best naar mong kok gaan daar kan je egt superveel kope ( fayuen street, ‘‘sportschoenenstraat’’ letterlijk vertaald vanuit chinees maar weet niet egte naam daar heb je een straat vol met sportwinkels ^^, langham place supergrote shopping center, mong kok centre: ik weet de naam wel niet meer precies wel in het chinees je kan daar naartoe gaan via een uitgang in metrostation, en nog vele vele plaatsen…
voor taiwan weet ik alleen plaatsen in taipei, ga je naar taipei?

inktvis is écht heel lekker.

ahja en de plaatsen die ik heb gezegd, de kleren daar zijn wel ni zoals in europa maar egt de mode van china/azie, dus als het de eerste keer is als je daar naartoe gaat, moet je wel eerst wenne want ik vond het maar rare kleren in het begin maar nu koop ik ze altijd als ik naar hk gaat =D i luv asian fashion =P

Mijn oudste broer woont in Honkong :3 maar eh…geen idee ^^" ik denk dat er wel in elke straat wat leuks valt te vinden :wink:

oké kennen jullie ook online winkels… die winkels in Hong Kong heeft?? Zijn er ook nike en dat soort merken winkels???

IK HAAT JOU

ik wil ook zo graag:blink:

Ik ga in de zomervakantie ook naar China, maar ik wil ook een keer naar hongkong T^T je vind zo’n beetje overal wel leuke winkeltjes :slightly_smiling_face:

TSS! haha:P Je bent nog jong je kan later nog alles bekijken! En dit is ook een van de eerste keren buiten europa voor mij!

Lekker ver O

Ik wil vliegen.