China Glaze bestelt via enchantra... Vraagje

Hooi! ik heb net 8 nagellakjes bestelt bij Enchantra ik heb gekozen voor; ‘‘Vooraf overmaken’’
kan je dit met internet bankieren doen? want ik heb geen flauw idee(mn moeder ook niet :confused: )

btw. ik heb de collectie OMG gekocht en nog een topcoat die volgens veel amerikanen super goed is hij heet ‘‘Seche Vite Topcoat’’
Dankjee :wink:

ik ben 17 en ik kan ook met ideal betalen…

euh… ok :slightly_smiling_face: maar weet iemand of je het met internet bankieren kunt doen?
xxx

Je kan met internetbankieren overmaken naar Enchantra, doe ik ook altijd!
bijv. met rabobank of postbank kan dat makkelijk.

De OMG collectie is echt mooi! en klopt, seche vite is erg goede nagellak, ik heb er nu een basecoat van, die droogt echt in 10 sec. en Enchantra is ook een fijne webshop, ze leveren op tijd, 't is goed ingepakt en meestal krijg je ook nog een stickervelletje ofzo cadeau. dikke reclame

Ja dat kan!

Thx :slightly_smiling_face:

Enchantra is echt fijn ja!
Mijn beste vriendin heeft ook 1 van China Glaze, ziet er heel mooi uit en ze is er ook heel blij mee!

Moet ook maar eens weer wat bestellen haha!
Nu heb ik gelijk zin om te nagellakken :stuck_out_tongue:

Maargoed ontopic: Mijn vader doet het altijd voor me, en dan haalt ie later het geld weer van mijn rekening naar de rekening van mn ouders. :slightly_smiling_face:
(dus upje eigenlijk)

Ik ben 16 en kan ook iDeal gebruiken? x’)
Anders neem je paypal of gewoon internetbankieren idd.

Dan ga je dus naar je internetbankiersite en maakt het geld over naar het rekeningnummer dat je van hun krijgt.

Mijn vriendin is 14 en kan ook via iDeal betalen…