chille camping in frankrijk gezocht!

Haai,
ik ga deze zomervakantie naar frankrijk; maar ik weet helemaal geen leuke camping! ik ken er 1tje, maar die zit waarschijnlijk al helemaal vol.
hebben jullie misschien tips voor een leuke/ gezellige/ niet te grote camping? liever geen megacamping met animatieteams en megazwembaden &zo; liever gewoon een gezellige knusse camping.

dankjewel alvast!

kus

ik ga al voor de 8e keer naar camping mas de la cam in zuid-frankrijk!
altijd gezellig en veel jongeren.

Ik kan je niet helpen, sorry.

Ik ben een keer naar een super leuke camping geweest in Frankrijk
le ty nadan heette die hier is de site:
http://www.camping-ty-nadan.fr/nl/default.html

Ik vond het er echt super leuk :slightly_smiling_face:

La Sirène - ook ergens in Zuid-Frankrijk!
Best een leuke camping, strand is dichtbij en het water daar is zooooooó mooi! Normaal vind ik zeeën altijd vies maar deze was echt supermooi! Maar verder over de camping: er was niet superveel te doen, maar het was er 's avonds best gezellig en een leuk zwembad;p
Ok dat was het haha;p

Heee!
ik ben ook naar le ty nadan geweest!
echt een leuke camping.
je kon daar ook paardrijden enzo, en net die dag dat ik dat ging doen werd er gefilmt en toen stond ik op zo’n film op die site :stuck_out_tongue:
x

in zuid frankrijk!
Le Grand Large - in Serignan. GE-WEL-DIG echt een aanrader!

Ik ben ook een keer naar Serignan geweest en dat was echt niks aan. Die camping waar we toen waren (geen flauw idee hoe die heet) was wel leuk, maar buiten de camping was er echt niks te doen behalve naar het strand gaan. 's Avonds was er niks leuks en er waren ook geen leuke stadjes (om te winkelen/rond te kijken/e.d.). Ik vind die kant van Frankrijk dus niet echt een aanrader.
Als ik jou was zou ik naar St. Raphaël/Frejus of zo gaan, daar is 's avonds altijd van alles te doen in de stadjes en ook overdag. Monaco is trouwens ook leuk om een keer gezien te hebben, er liggen daar echt van die reuze-schepen, niet normaal groot ;p

Le Rocher de La cave

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/109772

:stuck_out_tongue:

Ik ben vorig jaar in Argeles geweest en daar had je wel hele leuke campings. Ga ik dit jaar weer heen. Is wel heel erg voor jongeren enzo