Chihuahua verhuizen

Ik heb thuis (bij mijn ouders) een hele lieve Chihuahua (je weet wel, zo’n lief, klein, fotogeniek hondje) . Maar nu ga ik verhuizen naar een klein appartementje. Ik wil mijn hondje graag meenemen, maar ik weet niet of het wel zo handig is. Iemand die weet of het een probleem is om hem mee te nemen? Ook wat het verhuizen betreft? Ik heb gelukkig wel genoeg tijd om hem uit te laten, dus zijn beweging krijgt hij op zich wel.

Ben je veel thuis of zit je hond veel alleen thuis? Als dat zo is dan zou ik hem bij je ouders laten (ik weet niet hoe de situatie nu is) maar anders zit dat beestje ook de hele dag maar alleen in een nieuwe omgeving, dat is ook niks lijkt me.

Ik weet niet precies hoe klein je appartement is, maar ik denk dat het wel moet kunnen hoor. Zolang je maar genoeg tijd vrijmaakt voor het beestje.

Ik ben wel veel thuis en heb ook genoeg tijd om voor hem te zorgen gelukkig. Daarom denk ik ook niet dat het echt een probleem gaat worden. Ik heb ook nog even op internet gekeken en op http://jouw-huisdier.nl/chihuahua/ stond inderdaad ook dat een Chihuahua wel in een appartement kan en zo te zien kan het ook goed tegen reizen. Dus ik hoop dat de verhuizing geen probleem gaat worden!

Ik vind het nogal aan de grootte van het appartement liggen of het groot genoeg is voor een huisdier.
Voordeel is natuurlijk wel dat jouw hondje klein is!
Zolang hij binnen ook maar genoeg plek heeft om lekker te rennen en spelen lijkt het me iig niet zo’n probleem.

Het is een heel klein beest dus dat kan makkelijk in een appartement, zolang je hem vaak genoeg en lang genoeg uitlaat. Ligt ook aan hoe actief jouw hond is natuurlijk. Oftewel: Als hij zijn energie maar voldoende kwijt kan.
Ook wel fijn als hij zijn eigen plekje/hoekje heeft in je appartement, maar dat moet wel lukken denkik :slightly_smiling_face: