chi tang

hoi, ik wilde heel lang al een chi tang en mn moeder gaat er 1 halen voor ons,
maar ik weet geen goeie site en ben bang dat ik er 1 haal dat nep is.
ik wilde deze; http://www.johnbeerens.co…ODWwdWLvq0CFQKEDgodMitNBQ
(sorry als het reclame is)
en dan die 1e van 100 euro halen, maar ik weet niet of die goed is.
iemand tips of ervaring ofzo? of weet iemand een andere site?

dan ga je toch gewoon op de originele chi site? als die er is XD

die is er niet.
of ik kan die niet vinden tenminste

Volgens mij heb ik de mijne ook op die website gekocht. ik heb die van 100 euro, maar dan in het roze. Super goede stijltang!

Is gewoon betrouwbaar, bij ons in de kroeg adverteren ze ervoor.
Chi is overigens echt een super goede stijltang! Wel silk gebruiken want hij is gloedje heet.

maar hoe weet ik dat die andere niet beter zijn?
en ja silk gebruik ik altijd xd

Welke andere? Ik heb de gewone chi iron regular en die werkt echt perfect.
Denk niet zozeer dat de een beter is dan de ander. De mijne kan maar op 1 temperatuur (heel heet) en aan en uit, that’s it. En daar ben ik eigenlijk heel blij mee want alle extra knopjes, draaischrijfjes weet ik het gaan meestal toch zo kapot.

^ maar die ik bedoel is chi iron nano… die wat jy hebt is wat duurder. ik weet echt niet welke ik moet halen haha

de originele prijs is even hoog . Bij de iron nano staat een hoop tekst over nieuwe technologie maar hij is wel verder afgeprijst dan de regular…dus volgens mij valt het wel mee en is hij gewoon goedkoper vanwege die spuuglelijke blauwe kleur:P

John beerens is gewoon betrouwbaar (hij is van dat programma, John beerens salon takeover ofzo) Mijn zus heeft die van haar ook van hem.
En ik heb de Chi Iron Nano digital, 120 euro, maar echt de beste die ik oooooit heb gehad.

@niemandswife; dus ik kan die blauwe ook gewoon halen? ja toch? xd

@anatidaephobia; maar wat is het verschil tussen chi iron nano, en chi iron nano digital? xD

Tuuuuurlijk kan dat, je zou een dief van je eigen portemonnee zijn om een duurdere te kopen als ze alletwee heel goed zijn!=)

tja het is uit de portemonnee van me moeder maar oke haha,
ik zou met haar gaan kyken. dankje =D

als iemandn nog er iets over kan zeggen mag dat nog hoor . :’)

Hij heeft orginele stijltangen ik heb er ook 1 besteld bij hem. Is betrouwbaar.

nog meer dingen ?