chi tang echt beschermend?

hoihoi,
ik stijl mijn haar best vaak en ik weet dat het slecht is ik gebruik een babyliss tang.
maar ik wil dus graag een chi tang omdat ik veel goede dingen overhoor , dat ie je haar niet beschadigt enzo.
maar is dat eigenlijk wel zo? beschadigt de chi je haar echt niet? of is het gewoon een verkoop verhaaltje?

Ik denk dat elke tang wel slecht is voor je haar, als je erover strijkt met 200 graden is het sowieso niet goed :’) Ik denk dat die wel beter is voor je haar dan een stijltang van pakweg de Action, maar verwacht er maar geen wonderen van.

dus kan ik die van babyliss gewoon houden maakt het niet veel uit van het beschadigen( misschiein dat het wel stijler blijft van chi maar het gaat om het beschadigen) van je haar of het nou chi of babyliss is?

De chi is wel echt een goede stijltang. Het beschadigt mijn haar vele male minder dan goedkope stijltangen. De keramische platen en de kinki-kapper raadt het ook aan.
Maar het is niet goedkoop, dus je moet hetzelf weten!

Er bestaan ook wel goedkopere beschermende tangen hoor :wink: Zoals de serie van Braun. Ik heb zelf nu Braun es2. Hiervoor had ik een Princess, en ik merk zelf ook wel echt verschil. Maarja, goed voor je haar is het natuurlijk nooit!

Er zal wel een verschil zijn, maar je moet afwegen of dat verschil voor jou zoveel uitmaakt dat je de hoge prijs wilt betalen :wink:

okee heel erg bedankt