Chi tang besteld

Hey meiden,
ik heb op gisteravond voor 20:00 (want dan zou je hem de volgende dag meteen in huis hebben) mijn chi tang besteld op www.johnbeerens.com maar ik heb hem niet binnengekregen… Ik neem aan dat die niet om 22:00 het komt afleveren? Heeft iemand hier ervaring mee, bestellen op johnbeerens.com? Het is toch wel gewoon een goede en veilige site?

ik doe soms ook bestellingen daarop. Betrouwbare en veilige site, maar bij mij duurt de leveringstijd langer want ik ben van België, ik moest een week wachten. Maar het is veilig.

Ooh oke, naja fijn dat het veilig is maar wel jammer dat ik hem nog niet binnen heb gekregen haha

ach, nog een dag wachten kan geen kwaad. En anders een mailtje sturen, ze reageren heel snel en vriendelijk. Maar ik zou nog even wachten.

Ik heb al zo vaak gehad dat ik voor 22:00 uur bestelde en mijn item pas 2 dagen later kreeg. (Nog nooit op johnbeerens.com besteld overigens) Ik zou even afwachten tot morgen. Heb je morgen rond 16:00 uur nog niks binnen, bel dan even. Vaak hebben ze een track and trace code en kunnen ze zien waar het pakket is.

p.s. het is vakantietijd, dan lopen dit soort dingen vaak wel eens wat achter.

Ga je in ieder geval nog geen zorgen maken!

Mijn zus heeft heel toevallig haar chi tang van John afgelopen week besteld. Ze had hem in de middag besteld en kwam de volgende dag rond 4 uur binnen maar er zijn ook mensen die hem na 2 dagen pas binnen krijgen.
Wat wel heel leuk is, is dat je een soort verrassingspakket krijgt met allemaal boekjes en allerlei producten in reisformaat, super leuk!

Mocht je nou langer dan 2 of 3 dagen moeten wachten kun je ze altijd even een mailtje sturen, succes!

Nu maak je me bang

Ik ga hem morgen ook bestellen en ik heb hem vrijdag echt voor 13:00 nodig

Snel bestellen dus morgen !

Nog geen ervaringen mee

Maar is je pakket al verzonden? Want ze verzenden het product pas als het geld is aangekomen (online betalen). Dit kan ook wel even duren bij sommige banken…