* Ik heb extreem pluis krullen. Onhandelbaar zelfs. Werkt de CHI-Tang daar goed tegen?
Ik denk het wel. CHI tangen zijn echt steen goed en ze kunnen heel veel aan.
Daarbij hebben ze speciale platen waardoor je haar ook minimaal beschadigd!
* Welke serum wordt aangeraden bij de CHI-tang?
Chi heeft wel zelf serums, echter vind ik deze nogal duur en niet heel fijn voor m’n haar ( iets van nummer 44 Iron nogwat ). Als je je haar daarmee stijlt krijg ik een beetje ‘haarlak stijltang’ idee, je haar word er heel raar vies mattig van.
Ikzelf gebruik gewoon van L’oreal, dat roze flesje!
* Hoe zit het met de garantie?
Levenslang op de platen en de tang zelf … volgens mij. Zou ik even moeten nakijken. Heb die van mij destijds bij John Berends besteld.
* Verschillende CHI-tangen?
Er zit wel verschil in grootte en kleur ( ze hebben sinds kort zo’n kleine op de markt gebracht ) en ik heb zelf een roze, de Pink Ribbon uitvoering. Verder is de basis van alle tangen hetzelfde voor zover ik weet.
* Jullie eigen ervaringen
Ik stijl momenteel m’n haar al 2 jaar met CHI. Daarvoor had ik een Braun, waarna ik na een jaar m’n haar heb moeten afknippen gezien het helemaal dood was. Nu gooi ik er 2x per week een masker in en stijl ik 't 6 dagen per week met Chi, en dat gaat eigenlijk prima. Kapsters etc zijn altijd heel tevreden over de conditie van m’n haar.
Ik raad echt niks anders als Chi aan. Puur omdat Chi de kwaliteit heeft. Daar betaal je voor, maar wees zuinig op je haar!