CHI stijltang

hoi allemaal, ik denk er sterk aan een chi stijltang te kopen, heeft iemand er een , goede/slechte ervaringen mee?
het is een hoge prijs,dat weet ik, is het de prijs waard?
Please help me:-)

ik heb van een aantal mensen gehoord dat 't koord snel kapot gaat…
dus dat is dan wel zonde van je geld.
verder zijn ze wel suuper.

oei het koord :s dus ze gaan niet zo lang mee?
maar is het resultaat er en blijft het lang stijl wanneer je het met een chi gestijld hebt?

ik heb er zelf eens commentaren op gezocht en mij lijkt het het geld niet waard. blijkbaar werkt het de eerste paar maanden echt heel goed en gaat de steiltang dan 9 kansen op tien gewoon kapot. als je zo’n dure stijltang koopt mag je toch verwachten dat hij een paar jaren meegaat maar volgens heel veel mensen dus niet… maarja jij moet het weten, mss zit je in die lucky 1 op tien :wink:

als ze zo duur zijn zit er dan niet veel garantie op :astonished:

ik heb gehoort dat ze mega goed zijn en amper je haar beschadigen :astonished:
maar ik weet het niet hoor ik heb er een gekocht van 50 euro (een frans merk :astonished: vraag me niet welk)
en ik ben er best tevreden over allen dat het me haar beschadigt is wat minder maar ik denk dat het bij de chi niet anders is :open_mouth:

dr zit levenslange garantie op!

super stijltang ik heb m ook!

yeah right :’) totdat je hem trug probeert te ruilen.

heey ik denk er ook over om zon stijltang te kopen via internet… (limited edition roze - gratis beschermproduct - 2jaar garantie voor ¤149)
ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar goede reacties gehoord!
ik ben alleen zo bang dat t me haar weer zo gaat beschadigen…
mn haar was echt helemaal kapot na jaren stijlen … nu na EEN JAAR* niet stijlen is t weer helemaal mooi en glanzend…
dusss ik weet t nog niet…
:drama:

Een vriendin van mij heeft een CHI stijltang en hij werkt echt supergoed, zij heeft hem volgens mij al 4 jaar enzo en hij doet het nog steeds goed. En als je de goede producten gebruikt beschadigt het je haar ook niet :slightly_smiling_face:

ondanks de goede producten is mijn haar nu kort geknipt
het was zo dood XD

maar goed

i (L) mijn chi tang!!!
je haar word zoooo stijl!
& hij ging na 2 jaar kapot (de draad brak, je mag de draad zegmaar niet om je stijltang draaien, staat in de gebruiksaanwijzing, wat ik toch deed)
ik heb hem toen opgestuurd naar de site waarvan ik hem heb besteld en mocht een nieuwe uitzoeken!
ben er nu heel voorzichtig mee.
ik werd gek die 2 weken zonder, andere stijltangen werken bij mij gewoon ECHT niet.

oh en, als je echt elke keer biosilk gebruikt gaat je haar echt niet helemaal dood!!

ik wil hem heel graag
maar ik ben blut
again

Ik heb een GHD =D is zelfs nog beter dan Chi and i love it =D binnen 5 seconden is hij warm en mijn haar is binnen 5 minuten helemaal stijl ^^ via marktplaats gekocht voor 90 euro klik hier voor CHI vs GHD

vind het best onzin want warmte beschadigt je haar tog gewoon
en hoezo kan dat oppeens dat door een stijltang van 100 euries je haar niet beschadigt?
je moet gewoon de juiste producten gebruiken daarvoor want die stijltang verhaal vind ik echt onzin.

Ik heb CHI Iron Pink Limited Edition, maar het is de eerste die ik ooit heb gekocht dus ik kan het niet vergelijken met andere stijltangen. Ik heb sterke slag in mijn haar die tot hoogte van mn oksel komt en ik ben in 10 min. klaar met stijlen. Ik ben er heel tevreden mee, maar volgens mij is mn haar toch wel droger geworden bij de puntjes, maar dat kan ik me ook verbeelden :stuck_out_tongue:

thQ iedereeen!! nog mensen ervaring met de chi?

0keee, Mensenn! ik heb jullie hulp nodig,
ik ben van plan om met sinterklaas of kerstt een chi stijltang te kopen.
Maaar nu is mijn vraag voor de mensen die er één hebben ;

• welke hebben jullie ? (roze, zwarte, hoeveel cm,dik dun)
  • wat is jullie ervaring ermee,en werkt het goed, blijft je haar lang stijl?
    Alvast merciee!

Sorry, beetje offtopic, maar dit moet je echt zien:
http://www.beautychoice.com/products/CHI_Flat_Iron_by_Farouk_1-183-3.html
Belachelijk he?! En reken nu maar eens om naar euro’s + gratis overschipping!

En btw succes ik vind het een hele goede keuze om een CHI te kopen. (:
(Maar heb er zelf nog geen een, mwuahah)

Tip: Check ook het onderstaande filmpje voor het resultaat!

Nou dan zal ik je maar even helpen.

Ik heb de roze Chi flat iron van haarshop.nl en ik ben er tevreden mee. Zeker in combinatie met de Biosilk Silk Therapy en ik zou ook heel graag de Chi Silk Infusion willen hebben. De Chi is mijn tweede stijltang en ik merk zelf dat mijn haar langer stijl blijft als ik de Chi gebruik. Zelfs als ik een staart bij gym in heb gehad zat het daarna nog gewoon goed.

WOW! Dat is maar ¤62.68 =O

ff ontopic; ik zou als ik jou was, wel de CHI voor sinterklaas of kerst vragen! Hij is echt geweldig! Ik heb nu al 4 stijltangen gehad maar wil echt geen andere meer dan de CHI! :slightly_smiling_face: