Welke meid is nou niet op zoek naar betaalbare Engelse merkkleding?
Topshop, Jane Norman, River Island, Motel Rocks, Asos… wie kent deze merken nou niet?
Om deze reden zijn wij begonnen met een webshop. Aangezien ik zelf ook maar een student ben en niet veel geld heb om uit te geven kon ik maar een beperkt aantal jurkjes inkopen. Ik heb gekozen voor het merk Motel Rocks (www.motelrocks.com). Een super merk dat veel gedragen wordt door celebs (Lilly Allen, Kendall en Kylie Kardashian, Ashley Tisdale, Christina Milian en nog veel meer…) De jurkjes kosten altijd rond de 50/60 euro en wij proberen in onze webwinkel deze prijzen onder de 40 euro te houden. Ook zou ik graag (als de toekomst ons dit kan bieden) een ‘secondhand’ gedeelte maken in de webwinkel, waar de jurkjes nog goedkoper zijn maar dan geen prijskaartjes meer hebben (deze jurkjes zijn dan wel of in nieuwsstaat, of bijna nooit gedragen maar dit zal altijd vermeld worden).
Wij zouden graag willen weten of hier veel vraag naar is… Is dat wel zo, dan kan ik mijn webshop rustig aan uit gaan breiden. Laat a.u.b. weten wat jullie hiervan vinden.
X
Chi Chi Boutique