Cheyenne verkoopt; maten S&M! Spotprijzen! Ook schoenen en sjaals!! (maat 40)

Hoi meiden, ik verkoop wat kleding omdat ik wel wat geld kan gebruiken en ik draag het niet meer.

• Ik ruil niet
  • De prijzen zijn exclusief (het meeste past door de brievenbus)
  • Ik ben niet aansprakelijk voor fouten van post NL

Spijkerblouse van de H&M, maat 38. Ik doe hem weg voor 3 euro :slightly_smiling_face:. Ik heb hem denk ik een stuk of vijf keer gedragen.

Basic shirt van de H&M, maat M. Ik doe hem weg voor 2 euro. Heb hem maar een paar keer aangehad.

Vestje van de H&M, maat 38. Ik doe hem weg voor 3 euro. Aantal keer gedragen, maar is in goede staat.

Wijdvallend shirt van de H&M. Dit is een maat M, maar hij valt vrij kort, dus hij past ook prima als je maat S hebt. Niet zo vaak aangehad, kleur stond me niet zo mooi. Ook 3 euro!

Tuniekje met riem, maat M. Doe hem weg voor 4 euro, hij is nog in prima staat. Ook maar een paar keer aangehad.

Blouse van de H&M, maat M. Nog in goede staat. Doe hem weg voor 2 euro!

Eerlijk gezegd weet ik niet meer waar deze vandaan komt, maar het is ook een M. Ook deze maar 2 euro :slightly_smiling_face:

Korte blouse van de Vero Moda, het is een blouse die je bij je kruis dicht moet maken (er zitten drukknopen op) zodat de blouse in je broek blijft zitten. Erg leuk voor in de lente/zomer vind ik zelf :slightly_smiling_face: ik heb hem twee keer gedragen. 3 euro voor deze!

Spijkertuniekje met riem, paar keer aangehad, 4 euro! Het is een maat M.

Wijde blouse, maat 38. Drie keer aangehad en dus nog in prima staat. Ik doe hem weg voor 3 euro.

BH die mij te klein is, 75B. 1 keer gedragen want hij paste dus niet. 2 euro voor deze!

Sleehakken maat 40! Twee keer aangehad, ik vond ze te hoog haha en ik kon er niet op lopen :p. 6 euro!

Grijze pumps maat 40, ze zijn van een zachte stof. Een keertje aangehad op een bruiloft, nog in super staat. :slightly_smiling_face: 8 euro!

Zwarte glimmende pumps, maat 40. Ook een keer gedragen op het gala. 5 euro!

Sjaaltje met panterprint, 2 euro!

Een wat dikkere sjaal met panterprint, ook 2 euro!

Een grijs sjaaltje, kan als col gedragen worden! 3 euro!

Is nummer 1 gewoon getailleerd?
Dan wil ik hem graag hebben!
En hij kan gewoon via de brievenbus?

@sweetdreamsx. Hij is inderdaad getailleerd ja, hier een betere foto misschien:

Het is de rechter.

Hij past door de brievenbus ja!

Als sweetdreamsx je spijkerblouse niet wil dan wil ik’ em (:

oh haha jammer, ik wil ‘m ook wel anders :’)
we kunnen er ook op bieden?

Hahaha, nou ben blij dat ie gewild is :stuck_out_tongue:

Bieden is idd een goede optie, Krullevaar. Dus kom maar op haha.

oh hm het is maat 38. eigenlijk heb ik 36. zou die dan heel groot zijn?
ik bied 4 exclusief!

Ik ben afgevallen en heb nu ook maatje 36, en hij past prima eigenlijk… Hij mag teruggestuurd worden.

okee (:

Ik heb je genote Cheyenne

Ik zag het! Krullevaar heeft nu 4 euro geboden, en sweetdreamsx. heeft 4,50 geboden :slightly_smiling_face:

Upje!

Ik bied 5 euro voor de spijkerblouse!

Oke! De bieding sluit om 12u vanavond, kan ik hem morgen op de post doen :wink:

Ik bied 5,50!

Ben benieuwd!

Wat zijn de verzend kosten voor de spijker blouse?

@jasmijn denk dat het wel door de brievenbus past?

Nog ff meiden!

Ik ga slapen, ik stuur morgen een note naar degene die het is geworden :wink: