Cher Lloyd!

Ikzelf ben echt heel erg van fan van Cher Lloyd. Ik vroeg me af of er nog anderen hier zijn die dat ook zijn?
HET NIEUWE ALBUM IS UIT SINDS VANDAAG EN HET IS PERFECT EN GA HET NU LUISTEREN NU

Hahha ik kon het niet vinden, maar dan mag hij dicht hoor! Dat is niet mogelijk op mn spastische telefoon haha.
Maar
SWEET DESPAIR
oeh die is perfect

ja omg die luister ik echt al de hele dag die is zo mooi

Haha ja!! maar ik vind ze allemaal zo leuk! ook Just be mine en Goodnight en alles

CHER IS ZO GEWELDIG

IK WIST WEL DAT IK LOTGENOTEN HAD IK WIST HET WEL

kennen jullie goodnight al? Mooiste liedje ooit, ik beloof het

Jaaa klopt!

DIT.

Cher is echt tha queen en als er nu niet heel snel een liedje bekender word van haar nieuwe album word ik heel boos

Ik heb haar vorig album helemaal grijs gedraaid. Ik moet deze dan ook maar eens checken.

Haha zeker doen, hij is geweldig.

Jaaaa… is der nieuwe album vandaag uit? :grinning:
Gaaf! Ga het gelijk luisteren hihi.
Ik had al een paar nummers geluisterd (vind Sirene en Bind Your Love beide mooi/ leuk), maar hoorde onlangs weer ‘Want U Back’ en het blijft echt zo’n heerlijk catchy nummer. Net zoals ‘With Ur Love’…

Ze is zo mooi.

Hihi… als ik die GIF plaatjes zie krijg ik gelijk weer zin om die videoclip van Want U Back te bekijken.
Geweldig die clip!

(PS: Ik luister nu naar Sweet Despair, mooi nummer inderdaad. Thanks voor de tip!)

Jaa ze is zo mooi! ik vind sweet despair ook echt super :flushed:
Bij Pieces of Cher 3 heeft ze het erover dat de Sirens video echt haar verhaal is van haar jeugd, dat maakt m nog veel mooier jaha.

Ze is echt GEWELDIG!! Wat wel grappig is: als je de videoclip van Want U Back kijkt, en je zet hem soms random op pauze, kijkt ze echt heeel raar :slightly_smiling_face: Mijn favo nummer is Grow Up, en op Swagger Jagger heb ik gedanst :slightly_smiling_face:

Jaa grow up is echt chill, met dat stukje van: im the princess i dont want to be the queen.
Hihi

ZE IS GEWELDIG!!!
Mijn Fv is Swagger Jagger I Love It!! :slightly_smiling_face:

Ik vind haar liedjes leuk

MAAR HAAR UITERLIJK KLEDINGSTIJLTJE ENZ NOG VEEL LEUKER WOEHOEEEEEEEE :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: :sex: