Cheerleaden

Heyy, mij lijkt Cheerleaden een hele leuke sport, alleen is het niet zo bekent hier in Nederland… Weet iemand of er misschien een vereniging/team in Helmond zit?? :slightly_smiling_face:
Xox Emily

Cheerleaden lijkt mij idd ook SUPER leuk!! Weet iemand of er een team/vereniging in de buurt van Apeldoorn, Epe zit?
xx

In Boxmeer is er een organisatie die daar les in geven. Niet erg ver van jou vandaan. Ik weet dat zij een heel uitgebreide website hadden maar die kan ik nergens meer vinden. Hmm, raar. Meest “recente” info die ik nog kan vinden is uit 2012.
Bij het studentensportcentrum bij TUe kan je cheerleadinglessen nemen. http://suca.nstb.nl/index.php?p=404error

Misschien kan je op deze site iets vinden; Deze domeinnaam is via de veiling van DomainOrder.nl geregistreerd

Je zou op de dutchcheer site kunnen kijken? Misschien dat je een wedstrijd kunt bezoeken en kunt navragen waar alle groepen zitten?

Inderdaad, in Boxmeer zit iets, maar van Helmond naar Boxmeer is wel een eindje rijden hoor…

Dankjewell, ik zou wel kijke n, het is alleen wel inderdaad een eindje rijden en ik weet niet of dat mogelijk is voor mijn ouders maar ik zal kijken haha😊 x