Chatsites voor jongeren

nou ik vind het heel leuk om met mensen te gaan chatten van mijn leeftijd. Maar ik weet geen goeie chat site dus heeft er iemand enige idee ofzo? reactie altijd welkom hahah :upside_down_face:

• anonieme
  • chat met vreemden
  • chatlokaal
  • chatroulette (je kan instellen dat je alleen met Nederlandse mensen gekoppeld wil worden)
  • Omegle (engels)
  • praatanoniem

Bij chatlokaal vind je de meeste jongeren naar mijn idee. Dus tussen de 15 en 20.

omegle en tinychat

thanks Xx

toch bedankt Xx

pas op voor pedos

zal ik doen xd en anders geen idee haha xx

Dit. Dat houdt in dat je bij omegle vooral wel je interesses moet opgeven om pedo’s zoveel mogelijk te ontwijken.

Idd pas op voor pedos.
Omegle kan je ook Nederlands instellen, daar is iedereen ongeveer 15-20.
Maar vrijwel alle jongens zijn uit op seks voor de cam, hou daar rekening mee.

ach ik klik ze gwn gelijk weg weetje :grinning:

[b]Werkt chatten met vreemden wel?[/b]

Iedereen is wel op zoek naar de liefde. Velen vinden het, velen vinden het helemaal niet. Is geen reden om ontmoedig te worden. Maar wat als je de man of vrouw van je leven hebt gevonden en voor een of andere reden zijn jullie genoodzaakt om op andere werelddelen te zijn. Je ziet elkaar dan dagen niet, hebt alleen visueel of contact via de telefoon. Je verkeerd in een lange afstand relatie. Hoe moet dat werken voor jullie als couple?

De negatieve kanten van een lange afstand relatie
Het zal moeilijk zijn om afscheid te nemen van de persoon van wie je houdt. Maar jullie besluit is al genomen om het te doen, dus dan ook maar afscheid nemen. Vanaf de eerste dag zal de afwezigheid van de persoon te merken zijn en hoe langer de persoon weg blijft, hoe meer het jou zal opvallen.
De gedachten dat je partner zich met andere mensen gaat bemoeien zal je steeds aandringen. Je krijgt een soort gevoel van jaloezie omdat jij er altijd voor jouw partner wilt zijn, maar omdat je er fysiek ontbreekt kan je er weinig aan doen.
Het grootste probleem in lange afstand relaties is om de communicatie te behouden. Hier gaan de tijd verschillen in de verschillende landen een grote rol spelen. Discipline zal hier naar voren moeten komen om tijd vrij te maken in je dag om tot je geliefde te praten en te weten hoe het met hem gaat.

De positieve kanten van een lange afstand relatie
Het is een goeie motivatie om te weten dat als jullie voorbij deze lange afstand relatie fase van jullie relatie kunnen gaan, jullie wel door alle andere problemen in je relatie ook kunnen gaan.
Je krijgt ruimte om met jezelf te zijn. Je wordt dan ook niet constant gevraagd waar je bent en waar je gaat. Je leeft dan weer zelfstandig, wat wij allemaal nodig hebben van tijd tot tijd.
Lange afstand relaties zijn ook een test voor jouw en je partner om te kijken hoe goed jullie communiceren. Communicatie is natuurlijk erg belangrijk in een relatie. Als het lukt om goed te communiceren wanneer jullie weg van elkaar zijn, dan lukt het natuurlijk ook als jullie bij elkaar zijn. Je bent dan niet echt aan het chatten met vreemden (meer info), maar je kent elkaar natuurlijk al.
Het is dan ook belangrijk dat beide kanten van de relatie zich even veel inzetten en betrokken voelen in het behouden van de relatie. Je moet dan goed plannen en communiceren met elkaar.
Elke keer dat jullie elkaar dan weer zien herinnerd jullie waarom jullie van elkaar houden. Het zal dan steeds als de eerste keer voelen dat jullie elkaar hadden ontmoeten en de liefde steeds groter laten groeien.

Een lange afstand relatie is nooit makkelijk. Het kan alleen behouden worden als beide partijen het willen. Als jullie dan ook niet ready zijn voor zo een relatie, neem de stap dan ook niet. Er zullen zeker wel andere kansen op pad komen die jullie samen kunnen aanpakken!

Ben ook zoek naar zo’n chat website, iedereen praat het meest over Omegle. Ik heb wel zelf een paar online gevonden en zal zelf even proberen. Zal melden als ik een paar goeie heb gevonden. :wink: