Chatroulette

Wat is het vieste/engste wat je gezien hebt?? hahaha

Allemaal vieze mannetjes, haha wangers.
Maar iets wat echt vet maf was, een heel normaal ogend meisje, weinig makeup, haar in een knot etc. Ging ze ineens d’r shirt uittrekken en zat ze daar zo met haar ontblote bovenlichaam, haha snel weggedrukt, ik en een vriendin hadden het niet meer. :’)

Haha ik durf echt niet

Ik had wel een keer wat leuks!
Ik was met vriendin samen op chatroulette. en toen kwam er een groep jongens die ergens in nederland woonde :stuck_out_tongue:

Lijkt me echt vies al die naakte mannen enzoo

een blaadje papier om zijn lul heen, met een smiley erop, en zijn lul was de neus die erdoorheen hing. lekkeeer. vriendin en ik gingen stuk :stuck_out_tongue:

Een gast die een fetish had voor voeten. Hij stond er op dat ik en een vriendin onze voeten lieten zien. De voetfetish is trouwens de meest voorkomende fetish in Nederland (de grote spuiten en slikken test, haha).

^dat hadden wij ook een keer. ew.

Ik kon er op dat moment eigenlijk alleen maar om lachen, haha :’). Ik kan me dat nou echt niet voorstellen weetje, een voeten fetish. Ze stinken, als je ze niet verzorgd en bijhoud zijn ze ook nog eens vies en dus ook onverzorgd. Net zoals mannen dat een beetje bij borsten hebben. Ik bedoel, een baby drinkt eruit. Please tell me, wat is daar nou zo opwindend aan?

dat mannen borsten helemaal geweldig vinden snap ik nou nog niet hoor. Gewoon een vel vol met vet. Nou géweldig. En dan drinkt er ook nog een baby uit idd.
Maar voeten vind ik sowieso walgelijk dusja :"D

BHAHAHAHAHAHA

Wij waren met een groep mensen op een feestje, deden chatroulettewaterfall met kingse. (als je een 6 pakte moest je net zolang drinken totdat je op chatroulette en lul zag…) anyways, dat was vrij hilarisch, maargoed de jongens zaten allemaal van: pfff waarom zijn er alleen maar jongens… en toen was er dus ineens een meisje naakt. beeld was op haar borsten gericht. ze was een beetje dik, maar het was echt een vrouwelijk lichaam. gaat de camera naar beneden… HEEFT ZE/HIJ EEN LUL. woah. scarred for life.

^
HAAHAAHAH

Ah ik houd van trannys <3

Een hele magere enge jongen/man met allemaal zwarte make-up en 2 kleine-meisjes staartjes in zijn lange haar.
Met vrouwen lingerie aan waar zijn snaak door een gaatje stak.
Behoorlijk creepy.

:stuck_out_tongue: hahaha

Een man die zich op ging hangen. Er zijn ook van die fake mensen die zich ophangen. Maar deze keer was het echt. Want hij ging echt zo lopen naar dat touw en toen hing hij zich op en toen bungelde hij nog aan die touw… Echt heel eng.

ik vind het altijd leuk om tegen ‘normale’ mensen te praten.

Een sm koppel. Die elkaar lekker zaten te neuken, met zweepjes, leer en alle toebehoren. Brrrrr… Leuke eerste ervaring met Chatroulette.