chatlokaal

heey, ik heb iets gedaan en nou voel ik me heel rot.
Het begon eigk voor de grap, ik zat op chatlokaal en ik deed me voor als een homoseksuele jongen, Yannik, en iedereen verwijderde het gesprek natuurlijk meteen behalve een biseksuele jongen, we begonnen te praten en ik maakte een hele personaliteit, ik begon over een of ander jeugdtrauma (dat ook ect is gebeurt maar met andere details) en zei dat ik het aan niemand had verteld, maar in het echt heb ik dat wel gedaan, hij was heel lief enzo en ik heb m nu op kik, maar ik heb dus gelogen (ook wel logisch want iedereen doet creepy tegen meisjes in chats) nou ben ik bang dat ik hem kwets wanneer ik het hem vertel (ik ga t wel vertellen natuurlijk) en nou voel ik me hier ect heel rot over… hoe moet ik tegen hem zeggen dat ik een meisje ben en het grootste deel verzonnen heb, oa mn leeftijd (ik zeg online vaak dat ik veertien ben maar ik ben dertien) mn naam, mn sekse, seksualiteit, het feit dat ik nog nooit met iemand over dat jeugdtrauma gepraat heb, en nog meer?
pls help me en alvast bedankt x

Als je hem nog niet zo lang kent maakt het hem denk ik niet heel erg veel uit dat je een meisje bent ipv een jongen. Zeker als je bijvoorbeeld nog geen (nep)foto’s hebt gestuurd, dan heeft hij toch nog geen duidelijk beeld bij je behalve dat je zogenaamd een jongen bent. En mocht je hem leuk vinden en viceversa, dan kan dat toch alsnog wel ondanks dat jij een meisje bent? Hij is namelijk biseksueel, en als hij je nu al aardig/leuk vind dan is dat om je persoonlijkheid en niet om je geslacht.

dankje :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

Ik zou trouwens wel altijd goed oppassen met wie je praat en wat je daarmee doet, hij kan zich ook anders voordoen dan wie hij is.