Charlotte's paintings. ♫

Hooooi

ok, verwacht niet teveel van mijn schilderijen, maar ik wilde ze graag posten voor commetaar. Ook heb ik een vraag:’ Weet iemand of er misschien wedstrijden bestaan voor kinderen die schilderen? ik ben 13 jaar en wil daar wel eens aan meedoen, just try.

xxxx.

Mijn tekeningen komen er zo aaan momentttt.

Oké :slightly_smiling_face:

ik ben benieuwd haha, maar of er een wedstrijd is weet ik echt niet.

De eerste, vandaag gemaakt,
http://img829.imageshack.us/img829/5034/dsc05842s.jpg

Wauw, die fruitschaal is echt mooi geworden :slightly_smiling_face:
Ik ben zelf ook begonnen met schilderen, maar mijn schilderijen zijn nog niet mooi genoeg om hier te posten xd’

hij is echt mooi!
ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen hoor. xd

dankje ^^! post ze maar hooor!

Ik teken alleen stilleven, als ik portretten ga tekenen worden het monsters, alle verhoudingen kloppen niet.

Ik post misschien vanavond nog een schilderij

mooi :slightly_smiling_face:

Mooie fruitschaal!

Super mooi !

Kunstbende heeft ieder jaar een wedstrijd voor kinderen! Ik weet alleen niet vanaf welke leeftijd dat is.

Oh en over je schilderij, erg leuk gemaakt! Als je realistisch wil schilderen mag je best nog wat meer met contrasten spelen. Moet je maar eens een lamp op een fruitschaal schijnen. Dan zie je heel duidelijk waar er lichtvlekken ontstaan en waar de schaduw het donkerst is enz.

Bedankt allemaal ^^ :slightly_smiling_face:@merveille, bedankt! ik zal het even opzoeken :wink:

het kan. ik ben 13 en de kunstbende is van 13 tot 18 jaar :slightly_smiling_face:

Vooral doen dan! Volgens mij is dat echt een superleuke wedstrijd! Ik ontdekte het helaas pas toen ik net 18 was geworden, dus heb er nooit aan mee kunnen doen. Mhheeeh. :frowning_face: :’)

Superleuk; ik zou idd meedoen met de Kunstbende, schijnt een superleuke wedstrijd te zijn.
Ik vind je fruitschaal ook goed, echt knap, zeker als je nog maar 13 bent, dan kun je ook echt nog veel verder groeien. Als je nu al op dit niveau zit, denk ik dat je echt wel ver kunt komen als je veel oefent!
Heb je nog meer schilderijen/tekeningen? Ben wel benieuwd!

Superleuk; ik zou idd meedoen met de Kunstbende, schijnt een superleuke wedstrijd te zijn.
Ik vind je fruitschaal ook goed, echt knap, zeker als je nog maar 13 bent, dan kun je ook echt nog veel verder groeien. Als je nu al op dit niveau zit, denk ik dat je echt wel ver kunt komen als je veel oefent!
Heb je nog meer schilderijen/tekeningen? Ben wel benieuwd!